کسب و کار

با دولومیت تضمینی و با سرعت میلیاردر شوید

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که میخواهید وارد مسیری شوید که به سرعت شما را به میلیاردر شدن برساند باید وارد حوزه هایی شوید که افرادی آن را تجربه کرده باشند و نیاز به آزمون و خطا نباشد، یکی از این حوزه ها فعالیت در زمینه دولومیت میباشد که در این مقاله درباره آن بیشتر توضیح میدهیم.

دولومیت خام

دولومیتها حاوی مقادیر فراوانی کربنات می باشند و پخش دولومیت خام سیاه اصفهان با قیمت عمده ارزان توسط مراکز تولید و کارخانجات این محصول انجام می گیرد. همچنین دولومیتها در بخشهای رسوبی دنیا به میزان فراوانی پیدا می شوند دولومیتها دارای کاربرد بسیاری در صنایع مختلف هستند، از این رو هر روزه بر میزان تولیدات دولومیتها توسط کارخانجات فعال کشور افزوده می شود.

دولومیتها دارای ارزش تجاری فراوانی می باشند و کارخانه ی تولید دولومیت در اصفهان به عنوان یک مرکز فعال در تولید این محصول بخش قابل توجهی از دولومیت را تولید و عرضه می نماید و خرید و فروش این محصول بخش وسیعی از تجارت را در کشور ایران به خود اختصاص داده است.

دولومیت سپاهان

کشور ما منبع عظیمی از سنگهای معدنی از جمله سنگ معدن سیلیس می باشد که برخی از آنان مانند دولومیت سپاهان در فولاد کشاورزی صنعت کاشی کاربرد دارند.

همان طور که می دانید در کشور ما و بسیاری از کشورهای اورپایی و آفریقایی معادن رسوبی بسیاری وجود دارد که یکی از عمده ترین آن دولومیت می باشد که نام آن مربوط به کانی شناس فرانسوی می باشد و این سنگ در سال ۱۷۹۲ کشف شد که دارای اشکال و رنگهای گوناگونی می باشد.

این سنگ ارزشمند در صنایع مختلفی کاربرد دارد که نام دیگر آن دولوستون می باشد رنگ این سنگها معمولا سفید و نقره ای است و این سنگ از ترکیب شیمیایی آهک و اکسید منیزیم تشکیل شده است که از ویژگیهای مهم آن که باعث شده نسبت به بسیاری از سنگهای کربناتی مستثنی شود و کاربری بالایی داشته باشد.

دولومیت سپاهان

دولومیت نهاوند

یکی از مواد معدنی که در کشورهای آفریقایی و اروپایی به مقدار زیادی یافت می شود عنصر دولومیت است که اعمال ترکیب و تجزیه بر روی آن فواید خاصی دارد و از آنها بر روی کارهای مختلف استفاده می شود.

سنگ معدنی دولومیت نهاوند که با اسم دولوستون نیز در بین کانیها شناخته می شود یکی از انواع کانیهای رسوبی می باشد که جز کانیهای کربنی است، این کانی کربنی در همه مناطق رسوبی در دنیا پیدا می شود ولی اغلب کشورهای اروپایی و آفریقایی بیشترین میزان دارایی این کانی ارزشمند را دارند. کانی دولومیت نتیجه رسوب مواد معدنی مانند آهک و اکسید منیزیم می باشد و اکسیدهای دیگری مانند پتاسیم و سدیم نیز در ساختار کانی کربنی دولومیت وجود دارد.

دولومیت نهاوند

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا