کسب و کار

با شهامت و ریسک کردن ثروت ساز شدم

از آن ‌جایی‌ که من قصد داشتم از این زندگی ساده و معمولی خود رهایی پیدا کنم تصمیم گرفتم با شهامت ریسک کنم و خرید و فروش خود را در حوزه بیل مکانیکی آغاز کردم. می ‌توانم بگویم این اقدام نقطه عطفی برای ثروتمند شدن من در زندگی بود. چرا که من توانستم با پتانسیل بالای این محصول ثروت عظیمی را کسب کنم. در این قسمت از شما دعوت می کنم که این محصول را بهتر بشناسید.

بیل مکانیکی هیتاچی ۲۴۰

طی سال های گذشته مدل های مختلفی از این دستگاه روانه بازار شده اند که یکی از پرکاربردترین آن ها بیل مکانیکی هیتاچی ۲۴۰ است. از مشخصات بیل مکانیکی هیتاچی ۲۴۰ می توان به این موار اشاره کرد؛ شرکت بسیار معروف ISUZU موتور این مدل از بیل های مکانیکی هیتاچی را ساخته است، مدل موتور این دستگاه CC-6BG1T است که از کیفیت بسیار بالایی برخودار است. قابلیت های بسیار جالب این وسیله باعث شده که بتوان از آن در موقعیت های مختلفی استفاده کرد، قابلیت نصب چکش و بسیاری از ادوات بر روی این دستگاه امکان پذیر است.

بیل مکانیکی لیبهر ۹۱۲

بیل مکانیکی لیبهر ۹۱۲ در مدل های مختلف روانه بازار می شود و امروزه به یکی از محصولات بسیار قوی و با قدرت تبدیل شده است. بیل مکانیکی لیبهر در انواع و اقسام مختلفی تولید می شود. جرثقیل، جام کششی و کابل ها از قسمت های اصلی بیل مکانیکی لاستیکی دوسان هستند که اگر یکی از قطعات دچار خرابی شود بیل دیگر کار نمی کند. مشخصات بیل مکانیکی لیبهر ۹۱۲ آنقدر زیاد است که نمی توانیم همه آنها را برایتان بازگو کنیم. بیل لیبهر کاربرد بسیار زیادی دارد که در سایز های مختلف تولید می شود و ارتفاع آن ها بسیار زیاد است. همچنین با بنزین و گازوئیل کار می کند.

بیل مکانیکی لیبهر 912

بیل مکانیکی ولوو ۲۱۰

محصول بیل مکانیکی ولوو ۲۱۰ انواع مختلفی دارد و یکی از مدل های بسیار با کیفیتی که استفاده بالایی در کشور دارد، ولوو ۲۱۰ هست که موتور دستگاه از برند هیوندا می باشد. همچنین با قابلیت های ویژه خود توانسته در ایران بازار فروش خوبی داشته باشد. سایز ۲۱۰ بیل مکانیکی، جزء سایز های پرفروش می باشد و در مدل های مختلفی تولید گردیده است. قطعاً تا این قسمت از مقاله تا حدودی با بیل مکانیکی و کارایی آن آشنا شدید، در ادامه این مقاله می‌ خواهیم در خصوص مشخصات این محصول کمی صحبت کنیم.

بیل مکانیکی ولوو 210

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا