اقتصادی

با صادرات تخم‌مرغ موافقت شد

معاون امور تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی در نامه‌ای به رئیس سازمان دامپزشکی اعلام کرد که با صادرات تخم‌مرغ تا سقف مطرح شده در مصوبه موافقت می‌شود.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، وزارت جهاد کشاورزی با صادرات تخم مرغ موافقت کرد، بر اساس نامه ای که معاون وزیر جهاد کشاورزی به رئیس سازمان دامپزشکی کشور نوشته تصریح شده است: «به درخواست اتحادیه مرکزی مرغداران میهن با صادرات تخم‌مرغ خوراکی تا سقف مطرح شده در مصوبه مذکور موافقت می‌گردد».

به نقل از فارس، در این نامه آمده است: بر اساس بند چهار مصوبه قرارگاه امنیت غذایی وزارت متبوع به نامه شماره ۰۲۰/۳۵۱۸ مورخ ۱۴۰۱/۲/۴ و همچنین با عنایت به درخواست اتحادیه مرکزی مرغداران میهن به نامه شماره ۱۴۰۱/۲۹۸۸ مورخ ۱۴۰۱/۲/۱۹ با صادرات تخم‌مرغ خوراکی تا سقف مطرح شده در مصوبه مذکور موافقت می‌گردد.

خواهشمند است دستور فرمایید اقدامات مقتضی معمول گردد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا