کسب و کار

با غذای خانگی ثروتمند شدم

وقتی پدرم فوت کرد، مادرم غذای خانگی میپخت و من در بین رانندگان میفروختم. بین مشتریانی که داشتم خوراک لوبیا به عنوان صبحانه و به صرفه بودن قیمت طرفداران زیادی داشت. رفته رفته آشپزخانه ما بزرگتر شد و امروز که به عنوان تاجر کنسرو لوبیا شناخته میشوم به سختی های آن روزها که به موفقیت امروزم منجر شد افتخار میکنم.

لوبیا چیتی پخته شده

قیمت لوبیا چیتی پخته شده از لوبیای خام بیشتر است. لوبیا چیتی پخته شده، یک غذای مفید و کاملا رژیمی است، زیرا دارای کالری کم و محتوای فیبر غذایی بالایی است که هضم آن انرژی زیادی می گیرد، یعنی کالری دریافتی در حین هضم، صرف می شود. مجموعه ویتامین و مواد معدنی لوبیای چیتی پخته شده شامل کولین، ویتامین های B ،B1، B2، B6، C، E، و همچنین پتاسیم، کلسیم، منیزیم، آهن، گوگرد، ید، فسفر و سدیم است. لوبیای پخته شده چیتی، دارای اثر ادرارآور بوده و تورم را از بین می برد در تثبیت فشار خون، موثر است.

لوبیا قرمز

قیمت لوبیا قرمز پخته برای دانشجویان خوابگاهی اهمیت ویژه ای دارد. این غذا یکی از محصولات مغذی ایرانی است و همواره قدرت خوبی را برای بدن به وجود می آورد. طبق برآورد دانشمندان کالری این مدل از حبوبات برای هر سنی بسیار مفید می باشد. ر نتیجه جلوی خستگی افراد را می گیرد. در واقع صد گرم از این اجناس می تواند بنیه ای نیرومند را برای مصرف کنندگان فراهم کند چون مقدار انرژی آن ها خیلی بالا است. حبوبات در زندگی انسان ها نقش مهمی را بازی می کنند چون این گونه تولیدات درجه یک از مهمترین وعده های غذایی هستند و بدن از جهات متعددی به آن ها وابسته است.

اخبار مرتبط
لوبیا قرمز

لوبیا قرمز گلستان

در جواب اینکه قیمت لوبیا قرمز گلستان چه تفاوتی با سایر برند‌های موجود در بازار دارد باید گفت لوبیا قرمز با برند گلستان از رایج‌ترین و پرطرفدارترین لوبیا‌های موجود در سراسر نقاط مختلف کشور است و کیفیت مرغوبی دارد.

این دانه خوردنی و لذیذ جزء یکی از انواع حبوبات پر‌استفاده و پرمصرف قشر‌های مختلف جامعه است. رنگ این دانه قرمز یکدست است و طعم بسیار خوب و مناسبی نسبت به سایر برند‌ها دارد.

لوبیا قرمز گلستان

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا