کسب و کار

با ماهی ثروتی به اندازه اقیانوس خواهید داشت

همانطور که می دانید ماهی انواع گوناکونی دارد و در دو نوع خوراکی و تزئینی وجود دارد. ماهی می تواند یک کسب و کار بسیار مناسب باشد و از طریق آن به ثروت برسید. ماهی خوراکی محبوب ایرانی ها و بیشتر مردم جهان است. همچنین ماهی آکواریومی علاقه مندان خاص خود را داد. با توجه به این توضیحات ماهی می تواند شما را ثروتمند کند. در ادامه چند نوع ماهی را به شما معرفی می کنیم.

ماهی سوف

ماهی سوف بیش تر در زمان غروب و طلوع آفتاب به شنا می پردازد و می تواند در آب های شور نیز زندگی کند.  قیمت ماهی سوف با توجه به نوع آن تعیین می شود. این ماهی دارای رنگی خاکستری بوده و خال های مشکی بر روی بدن این ماهی نمایان می شود و البته خال های این ماهی با فرا رسیدن دوره بلوغ آن از بین می رود. پهلوی ماهی سوف در سن جوانی نقره ای رنگ می باشد و قسمت زیرین ماهی سوف دارای رنگ سفید است. در مورد ماهی سالمون می توان به مواردی چون سوف سفید یا معمولی، سوف دریایی یا سیاه، سوف سر بزرگ، سوف سر پهن، سوف سر تیز، سوف بزرگ سر شراتزر، سوف ولگا، سوف رمان و… اشاره نمود.

ماهی قزل آلا

اگر از افرادی هستید که  علاقه دارید در مهمانیها همه چیز به یک اندازه و مرتب باشد می توانید از ماهی قزل آلا کوچک استفاده کنید که در بشقاب هر یک از مهمانها به صورت جداگانه و تک نفره یک ماهی قرار گیرد. در ادامه به بررسی انواع  غذا با ماهی و قیمت ماهی قزل آلا می پردازیم. با استفاده از ماهی غذاهای مختلفی را می توان پخت و به شکلهای گوناگونی مانند: ماهی شکم پر، سرخ شده و کبابی می توان آن را میل کرد. طرز تهیه و پخت ماهی قزل آلا به شرح زیر می باشد: در ابتدا شکم ماهی را بریده و محتویات داخل آن را جدا می کنیم، سپس ماهی را به پشت برمی گردانیم و فشاری به آن وارد می کنیم تا استخوانها از گوشت جدا شوند.

ماهی قزل آلا

ماهی گوپی

این ماهی ها تنوع رنگی بسیار زیادی دارند که با توجه به رنگ قیمت ماهی گوپی تعیین می شود. به همین دلیل به آنها ماهی رنگین کمان نیز می گوییم. قسمت پایین بدن آنها رنگی روشن تر از قسمت بالای بدن دارد و یک نوع از این ماهی وجود دارد که بی رنگ بوده و بدنش نور را منعکس می کند که زیبایی بی نظیری به او می دهد. برخی از این ماهی ها دارای طرحی با رنگ های یک دست است و برخی دارای طرح و الگوهای با انواع رنگ های مختلف اند، به عنوان مثال برخی از آنها بر روی تنه و باله های خود نوارهای رنگی دارد و برخی دارای نقطه های سیاهی مانند بدن پلنگ و همچنین برخی مانند موزائیک دارای لکه های نامرتب به هم متصل هستند.

ماهی گوپی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا