کسب و کار

با هدف کسب بلند مدت پرتقال میلیونر شدم

اگر در زندگی هدف روشن و واضحی نداشته باشید هر کار و اقدامی که انجام دهید بی هدف خواهید بود و نمی دانید اصولا چه کارهایی را باید و چه کارهایی را نباید انجام دهید و من هم با در نظر گرفتن چند سال آینده شغلی ام، مسیری برای آن مشخص کردم که توانست مرا هم به میلیونر شدن برساند و هم تجربه ام با کار کردن بر روی انواع آن که در زیر هم آمده است بیشتر شود.

پرتقال خشک

پرتقال خشک حاوی موادی به نام هسپریتین و لیمونوئید است. این ترکیبات گیاهی در جلوگیری از سرطان پستان و سرطان دهان موثر است. پوست آن همچنین حاوی نوپالتین و ماندارین است که در جلوگیری از حمله سلول های سرطانی به سیستم ایمنی بدن موثر است.

محققان دریافتند که خوردن مرکبات ، به ویژه پرتقال ، در کاهش کلسترول خون تأثیر بسزایی دارد. پرتقال حاوی کربوهیدراتی به نام پکتین است که در ورقه های نازک بین ورقه های پرتقال و لایه سفید قبل از پوست پرتقال یافت می شود. پکتین می تواند به کلسترول روده متصل شود و جذب از طریق خون را کاهش دهد. در نتیجه ، سطح کلسترول را در کبد و سرم خون کاهش می دهد.

در افرادی که فشار خون بالا دارند و برای درمان آن از دارو استفاده می کنند ، احتمالاً سطح پتاسیم خون آن ها پایین تر از حد طبیعی (۵/۳ – ۵) است و باید مرتباً پتاسیم خون را آزمایش کنند. آب پرتقال گزینه خوبی برای فشار خون است. هر فنجان حاوی ۳۵۰ میلی گرم پتاسیم است.

پرتقال جنگلی

پرتقال میوه ای از خانواده مرکبات است که درخت آن مانند درخت هایی مثل درخت دارچین و درخت برگ بو همیشه سبز است.

درخت پرتقال جنگلی همیشه پوشیده از برگ های بسیار زیاد است و در شرایط آی و هوایی مناسب ارتفاع آن می تواند تا ۱۰ متر نیز برید.

متاسفانه اصالت پرتقال مشخص نیست و در بیشتر مناطق گرمسیری رشد می کند.

تحقیقات نشان می دهد که در یک عدد پرتقال بیش از ۱۷۰ ماده شیمیایی گیاهی مختلف وجود دارد.

و در آن بیش از ۶۰ فلاونوئید یافت می شود که بیشتر آن ها خاصیت ضد التهابی دارند و آنتی اکسیدان های بسیار قدرتمندی هستند.

پرتقال جنگلی

پرتقال تامسون

پرتقال تامسون ناول از پیوند پرتقال واشنگتن به وجود آمده است این پرتقال اولین بار در ایالت کالیفرنیای آمریکا توسط شخصی به نام تامسون کاشته شده است و به سرعت به تمام کشورهای جهان صادر شده است.

از ویژگی های پرتقال تامسون این می باشد که آبدار می باشد و از نوع پرتقال های نافی است همچنین این نوع پرتقال دارای پوست نسبتا نازکی میباشد و فصل برداشت آن از اواخر پاییز تا زمستان می‌باشد. این پرتقال قابلیت ماندگاری زیادی دارد و ماه ها در انبار می ماند.

ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان پرتقال تامسون در دنیا می باشد و مقام هفتم را در تولید مرکبات جهان دارد.

پرتقال تامسون

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا