با کار جدیدم به درآمد نجومی رسیدم

آمار و ارقام شگفت انگیز و وسوسه کننده در فضای اینترنت موجب شده است تا کسب و کار اینترنتی و فروش آنلاین از دید هیچ کس دور نمانده و همه ناچار به پذیرش و همراهی با آن باشیم. از این رو من نیز کسب و کارم در خصوص ترشیجات را در این فضا گسترش دادم و در مدت زمان کوتاهی مشتری های بسیاری در کل کشور با من ارتباط بر قرار نمودند تا محصولاتم را خریداری نمایند.

ترشی بندری

یکی از انواع ترشی که از قیمت بسیار مناسبی هم برخورداراست و همچنین ارزش غذایی بسیار بالایی هم دارد ترشی بندری می باشد. ترشی بندری در میان عموم مردم محبوبیت بالایی دارد. گل کلم و سایر مواد شبیه به ان مانند کلم بروکلی خام، کلم و کلم پیچ یکی از ضد سرطان ترین مواد خوراکی هستند که با استفاده مداوم از آنها به هیچ عنوان مشکلی نخواهید داشت، این مواد آنزیمهای فعال کننده سرطان در بدن را به صورت کامل از بین می برند.

همچنین گل کلم موجود در ترشی بندری دارای C، K، B6، B5، B3 و پتاسیم، منگنز، فیبر، فولات، فسفر می باشد که به خوبی هرچه تمام تر بدن شما را تقویت می کنند و همچنین صد در صد ارگانیک هستند.

ترشی مازندران

این ماده غذایی لذیذ در طعمها و با مواد اولیه ی گوناگون تهیه می شود مانند ترشی مازندران لیته، ترشی انبه، ترشی مخلوط زرد رنگ و سایر ترشیهای خوش طعم و اصل ایرانی، ترشیها معمولا به دو شیوه فوری و زمان بر تهیه می شوند.

ما ایرانیان عادت داریم غذا را به تنهایی سرو نکنیم و برای بولد کردن طعم غذا از انواع سالاد، انواع ترشی و ماست استفاده می کنیم، ترشیها با طعمهای مختلف و با مواد اولیه ی متفاوت بسته به ذائقه ی خاص هر شخص تولید می شوند.

برخی ترشیها از یک میوه یا سبزی و صیفی خاص تهیه می شود مانند ترشی انبه، ترشی فلفل یا ترشی کلم قرمز که بسیار خوش طعم و پر طرفدار نیز هستند اما در تهیه برخی دیگر از ترشیها از مخلوط دو یا چند نوع میوه سبزی یا صیفی استفاده می شود.

ترشی فلفل

ما ایرانیها اغلب هنگام غذا خوردن دوست داریم در کنار آن از خوراکیها و چاشنیهای مختلف میل کنیم، یکی از خوشمزه ترین این چاشنیها ترشی فلفل نام دارد که به شدت ولع غذا خوردن را در ما بالا می برد و گاهی حتی متاسفانه در مصرف آن افراط می کنیم که این اصلا خوب نیست.

همان طور که می دانید ترشیها انواع مختلفی دارند مانند ترشی کلم سفید و روشهای تهیه آن نیز با هم متفاوت است، در واقع همه چیز به ذائقه و سلیقه شخصی افراد بستگی دارد که چطور و با چه موادی ترشی دلخواه خود را درست کنند.

بعضی از ترشیها هستند که نسبت به بقیه معروف ترند و تقریبا همه دوست دارند مانند انواع ترشی لیته که با توجه به نوع ادویه ای که در آن مورد استفاده می گیرد از نظر طعم و مزه با هم فرق دارند.

خروج از نسخه موبایل