کسب و کار

با کار در حوضه کاشی زندگیم متحول شد

از وقتی شنیدم روزی بر ده قسم است که ۹ قسم آن در خرید و فروش و ۱قسم آن درحوزه های دیگر است علاقه پیدا کردم که به دنبال ۹ قسم از روزی ام باشم وبا وارد شدنم در کسب و کار جدیدم سود بسیار خوبی دریافت کردم. بعضی شغل ها درآمد خوبی دارند و روزانه رو به روز پیشرفت هستند و هیچ چیزی جلودارشان نیست.

کاشی قهوه ای

اگر به دیوار ها دقت کرده باشید شاید کاشی قهوه ای به چشمتان خورده باشد. این کاشی ها برای استفاده در داخل ساختمان ها و برج ها استفاده میشود. این کاشی ها نسبت به کاشی کف توی درجه پایین تری پخته میشود چون مجاورت آن ها با اصطحکاک کمتر هست در دیوار استفاده می شود و ویژگی که دارد جذب آب بالاتری دارد و لعابی که استفاده میشود شفاف تر هست. نکته ای که باید اضافه کرد این هست که جذب آب برای کاشی دیوار امری ضروری هست و نکته ای منفی نیست و کاشی هایی مانند کاشی دیوار که جذب آب دارند به هیچ وجه نباید در نما بیرون ساختمان استفاده شود. مهم: کاشی دیوار نباید در کاشی کف به کار برود.

کاشی گرانیتی

در ساختمان سازی کاربرد و مصارف کاشی گرانیت مشکی بسیار بالا می باشد و از آن نوع سنگهایی می باشد که در نمای داخلی و خارجی به کار می رود. این سنگ ها کاربردهای زیادی دارد که در حد امکان برای شما مثال می زنیم:برای راه پله ها و زیر آن از این سنگها استفاده می شود.برای فضای درونی و داخلی همه ی ساختمان کاربرد بالایی دارد.در آخر ساختمان سازی خود برای نماهای بیرون آن می توانید از سنگ گرانیت مشکی یا حتی رنگهای دیگر و رنگهای ترکیبی استفاده کنید.برای کف ساختمان، دیوارها می توان به کار برد.اگر می خواهید یک کافه ای داشته باشید که شیک باشد سعی کنید از سنگ گرانیت مشکی در آن به کار ببرید.یکی از کار بردهایی که این سنگ دارد و استفاده زیادی هم در آن مکان می شود سنگ مزار می باشد که به دلیل زیبای و مقاومت بالا در برابر ضربه، طرفداران زیادی دارد.یکی از ایده های ما به شما این است که اگر در حال ساختمان سازی هستید و می خواهید سرامیک سرویس بهداشتی شیکی داشته باشید سعی کنید از سنگ گرانیت مشکی به طور ترکیبی با چند رنگ دیگر استفاده کنید.و در موارد زیادی که به طور سلیقه ای می توانید از سنگ گرانیت استفاده کنید زیرا علاوه بر زیبایی ویژگی و کیفیتهای بسیار بالا و خوبی هم دارد که این سنگ را بسیار برتر کرده است.

کاشی گرانیتی

کاشی گرانیتی جدید

با توجه به شیوه ی تولید، ضخامت و طرح، مرکز خرید کاشی گرانیتی جدید قیمت خرید کاشی گرانتی متفاوت می باشد از این رو سعی کنید یک مرکز خرید معتبر را برای خرید کاشیهای گرانیتی بیابید که محصولات خود را به صورت بدون واسطه به فروش می رساند و بدین ترتیب از پرداخت هزینه های اضافی جلوگیری نمایید. ما در مجموعه ی خود انواع مختلف کاشیهای گرانیتی را در طرحهای مختلف با کاربردهای متنوع به صورت عمده و با قیمتی مناسب تر از هر مرکز خرید دیگری با بالاترین میزان مرغوبیت به مشتریان عزیزمان ارائه می نماییم. برای خرید این کاشیها ابتدا وارد سایت ما شوید و سفارش خود را به صورت عمده و با صرف زمان کوتاهی به طور آنلاین ثبت نمایید ما محصولات سفارشی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن به آدرس مورد نظرتان ارسال خواهیم کرد.

کاشی گرانیتی جدید

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا