کسب و کار

با کار در زمینه کاشی سرامیک به موفقیت بیشتری رسیدم

تعریف موفقیت از نظر افراد متفاوت است. شرایط مالی ام در شغلی که داشتم خوب بود ولی به کاری که انجام میدادم علاقه ای نداشتم و همیشه به دنبال این بودم که شغلی برای خودم داشته باشم که با افراد زیادی در ارتباط باشم تا این که شرایط کار در زمینه کاشی و سرامیک برایم جور شد و خیلی قوی استارتش را زدم و به آنچه که میخواستم رسیدم.

کاشی سرامیک

کاشی ها وسرامیک ها امروزه جزء یکی از مهم ترین مصالح ساختمانی به حساب می آیند برای خرید با قیمت مناسب می توان از حراج کاشی سرامیک دیوار ارزان ارزان شیراز و یا شهرهای تولید کننده دیگر خرید کرد کاشی ها به صورت مربع یا مستطیل و با ضخامت بسیار کم طراحی می شوند.از کاشی ها می توان علاوه بر کف خانه در طراحی سقف و حتی دیوارها در طرح ها و رنگ های مختلف به صورت تزئینی به کار می رود تاریخچه محصول کاشی به شهر مصر باز می گردد و برای اولین بار در این شهر دیده شده است در ایران نیز تاریخچه کاشی به شهر کاشان باز می گردد.

کاشی سنتی

اصفهان از بزرگ ترین و قدرتمند ترین تولید کنندگان کاشی سنتی است که از سالیان دور در زمینه تولید این محصول فعالیت می کند و کارخانه های تولیدی بسیاری در این شهر وجود دارند که مرغوب ترین و شیک ترین کاشی سنتی اصفهان را تولید می کنند برای خرید این محصول فوق العاده  و یکی از صنایع دستی زیبا بهتر است به مراکز معتبر مراجعه کنید زیرا گاهی فروشندگان محصولات درجه پایین را به جای محصولات اصل و درجه عالی به فروش می رسانند که بهتر است برای اطمینان از با کیفیت بودن محصول خود آن را از مراکز معتبر تهیه کنید.

کاشی سنتی

کاشی طلایی

کاشی از انواع مصالح آشپزخانه است که بسیار محبوب و استفاده از آن رواج دارد که امروزه با تنوع طرح و رنگهای متفاوتی از آن روبرو هستیم برای انتخاب کاشی آشپزخانه می توانید از طرحهای ساده و یکدست استفاده کنید در میان رنگها رنگ کاشی طلایی با هر دکوراسیونی هماهنگ است کاشی از پرکاربردترین مصالح آشپزخانه می باشد که علاوه بر آشپزخانه در سرویس حمام و توالت و حیاط و دیگر جاها نیز کاربرد دارد.از ویژگیهای آن می توان به مقاومت بالای این محصول در برابر یخ زدگی و همچنین ضد حریق بودن و اینکه در برابر حرارت و آتش تغییر شکل نمی ‌دهد نام برد از مهمترین دلایل استفاده از کاشی در ساختمان بهداشتی بودن آن نسبت به سیمان و سنگ و دیگر مصالح می باشد و همچنین سرامیک عایق رطوبتی عالی نیز است.

کاشی طلایی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا