کسب و کار

با کرم های آبرسان ثروت زندگی ام را تقویت کردم

با به کار گیری اندک ثروتی که داشتم تصمیم گرفتم تا از آن برای راه اندازی یک کسب و کار کوچک در جهت تولید انواع کرم های آبرسان دست ساز استفاده کنم و به لطف خدا محصولاتم از طرفداران و رضایتمندان زیادی برخوردار شد و این امر نیز باعث شد تا ثروت در زندگی ام تقویت شود.

کرم آبرسان ضد قرمزی

کرم آبرسان ضد قرمزی می تواند حالت الاستیسیته پوست را برگرداند، پس درمجموع می توانیم ادعاکنیم قراردادن کرم آبرسان در روتین پوستی به داشتن ظاهری جوان و شاداب کمک بسیاری می کند.

مصرف کرم آبرسان برای پوست چرب: اگر شما هم دارای پوست چرب هستید ممکن است تصورکنید نیازی به مصرف آبرسان ندارید اما نکته قابل تأمل اینجاست که پوست چرب فقط چربی بیش از حد ترشح می کند و این اصلا به معنای آب کافی در سلول های آن نیست حتی باید بگوییم این چربی که سبوم نامیده می شود.

چربی طبیعی ترشح شده از غدد سباسه پوست می باشد اگر به مقدار زیاد ترشح شود باعث بروز جوش و آکنه می شود و چون مصرف آبرسان می تواند تحریک پذیری پوست را کاهش دهد، بنابراین از ترشح سبوم اضافی پیشگیری کند، پس پوست چرب هم نیاز به مصرف کرم آبرسان مناسب دارد.

کرم آبرسان چشم

مراقبت از پوست از سنین نوجوانی می تواند به داشتن پوستی سالم و جوان در میانسالی و یا پیری منجر شود، استفاده از کرم آبرسان چشم می تواند از ۱۸ سالگی شروع شود ولی درواقع مصرف آن از سی سالگی واجب است.

اما اگر در سن پایین تر استفاده شود قطعا روند پیری و آسیب های پوستی به تعویق می افتد و می توان از پوستی شاداب بهره مند شد.

باید بگوییم سرعت از دست رفتن خاصیت الاستیسته پوست و انعطاف پوست و همین طور شل شدن و افتادگی از سن سی سالگی افزایش می یابد به همین دلیل متخصصان پوست توصیه می کنند پیش از رسیدن به این سن و از سنین پایین تر مصرف کرم های مراقبتی و روتین پوستی شامل یک آبرسان مناسب را آغاز کنید.

کرم آبرسان چشم

کرم آبرسان ضد آفتاب

متخصصان پوست مصرف روزانه کرم آبرسان ضد آفتاب را به طور جدی توصیه می کنند، در طول روز چه آرایش داشتید و چه نداشتید حتما صبح و شب پس از شستن پوست با یک شوینده مناسب، آن را به طراوت یک آبرسان مناسب مهمان کنید و لذت تازگی و نشاط را به خودتان هدیه بدهید.

بهتر است هنگام مصرف کرم آبرسان پوست مرطوب باشد تا جذب مولکول های آبرسان توسط سلول های پوست به حداکثر برسد. همان طور که گیاهان با آبیاری شادابی و نشاط خود را حفظ می کنند پوست ما هم مانند برگ گل نیاز به رسیدگی و آبرسانی دارد، امیدواریم با مطالعه این مقاله به لزوم مصرف آبرسان و اهمیت داشتن یک روتین منظم شامل کرم آبرسان مخصوصاً از سن سی سالگی پی برده باشید.

کرم آبرسان ضد آفتاب

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا