کسب و کار

با گلاب جان تازه ای به ثروتم عطا کردم

یکی از معضل های جامعه کنونی بی پولی و تورم است که برای چاره سازی این مشکل بایستی ابتدا کسب و کاری را بیابیم که بتواند درآمد بالایی را برای ما به ارمغان بیاورد تا مشکلات مالی را حل کند و از تورم پیشی بگیرد. یکی از شغلهایی که من به واسطه آن توانستم در راه ثروت آفرینی موفق و پیروز شوم تجارت به سبک نوین بود که توانستم از این طریق با فعالیت در حوزه گلاب به درآمد دلاری دست یابم و در مدت کوتاهی ثروتمند شوم.

گلاب دو آتیشه

افرادی که از خشکی لب رنج می برند باید از مقداری گلاب دو آتیشه استفاده کنند تا کلاژنهای مورد نیاز آن تولید شود. بیمارانی که دارای دیابت هستند استفاده از چای گلاب را فراموش نکنند چرا که مصرف آن می تواند سطح قند خون آنها را کنترل کند. بهتر است بدانید از گلاب اسانسی هم گرفته می شود که بسیار گرانبهاست که می توان گفت یکی از گران ترین اسانس در دنیا محسوب می شود. خوشبختانه در ایران شهرهای کاشان و میمند از بزرگترین تولید کنندگان گلاب در دنیا می باشند که دارای ظرفیتی بالغ بر ۱۵ هزار تن گلاب می باشند. گلابی که در ایران به تولید می رسد یکی از محبوب ترین محصول ایرانی در جهان می باشد که علاقه مندان زیادی را از کشورهای مختلف مجذوب خود کرده است.

گلاب ربیع اصل

گلاب ربیع اصل طبعی گرم و معتدل دارد که از این جهت، مصرف آن موجب گرمی مغز می شود. سردی مغز بیماری های جدی و متعددی به وجود می آورد که شامل مشکلات عصبی و روانی، ابتلا به آلزایمر، شب ادراری، به وجود آمدن غده های بدخیم و ایجاد عفونت می شود که با مصرف گلاب می توان به راحتی از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کرد. گلاب می تواند تاثیرات بسیار مثبتی روی انواع پوست داشته باشد و بسیاری از پزشکان بر این عقیده هستند که گلاب می تواند برای درمان گلودرد بسیار مناسب باشد. این محصول به دلیل خاصیت ضد عفونی که دارد می تواند از بروز عفونت در بدن جلوگیری کرده و حتی عفونت را از داخل بدن خارج کند.

گلاب ربیع اصل

گلاب کوه زرد

شاید در رابطه با محصول گلاب کوه زرد سوالاتی در ذهنتان پیش آمده باشد. لذا پاسخ به ۲ سوال درباره گلاب کوه زرد به این شرح می باشد. ۱: گلاب کوه زرد از چه گل هایی استخراج می شود؟ گلاب کوه زرد از ترکیب گابرگ های گل محمدی و گل رز به دست می آید. ۲: گلاب کوه زرد دارای چه خواصی می باشد؟ گلاب کوه زرد برای درمان عفونت، شستشوی آلودگی چشم و غیره بسیار موثر می باشد. گلاب یکی از عرقیات ارزشمند و معطر است و همانطور که می دانید از عصاره گل محمدی به دست می آید و در مصارف متعددی از جمله مصرف خوراکی، تولید محصولات آرایشی بهداشتی، تولید عطر و تولید داروهای گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد.

گلاب کوه زرد

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا