کسب و کار

با یک ریسک بزرگ در پسته میلیونر شدم

بسیاری ریسک می کنند و در مسیر پولدار شدن قدم می گذارند اما به دلیل اینکه از قوانین و روش های درست ثروتمند شدن آگاهی ندارند شکست می خورند اما من با توجه به اطرافیانم و دوستان ثروتمندم توانستم روش درست به دست آوردن ثروت را یاد بگیرم و با تجارت در انواع مدل های پسته که در زیر آمده است به ثروت رسیدم.

پسته اکبری

از تفاوت های این دو نوع پسته زمان برداشت آنها می باشد. به طوری که پسته اکبری در چندین سال قابل برداشت نمی باشد و ممکن است درختان یک باغ چند سالی نتوانند دارای پسته اکبری باشند و دوره های خاص زمستانی را بگذرانند. در صورتی که پسته احمدآقایی در هر شرایطی پرورش می یابد و کاشت آن برای کشاورزان به صرفه تر می باشد.

قابل ذکر است که دیگر تفاوت پسته اکبری و احمدآقایی را می توان به زمان شروع گل دهی آنها نسبت داد. به طوری که زمان گل دهی پسته اکبری دیرتر از زمان شروع گل دهی پسته احمدآقایی در شهرهای مختلف می باشد. به همین دلیل پسته اکبری در دسته پسته های دیررس، اما پسته احمدآقایی در دسته پسته های زودرس می باشد.

پسته احمد آقایی

به جرأت می‌توان گفت پسته احمد آقایی یکی از خوشمزه‌ترین مغزها را در بین تمامی انواع پسته دارد و این دلیل اصلی خرید و فروش زیاد این پسته در بازار است. به طور کلی این پسته از لحاظ میزان چربی مفید و پروتئین جز خوشمزه‌ترین و زیباترین پسته‌های دنیاست. پسته احمد آقایی به دلیل اینکه دارای ویژگی‌های فوق‌العاده است، جز بهترین گزینه‌ها برای مشکل پسندان است. بدون شک هر کسی با یک بار خوردن این پسته، طعم آن را فراموش نخواهد کرد. این پسته در اکثر شهرها کشت می‌شود اما مرکز اصلی آن در استان کرمان و شهرستان رفسنجان است. ارزش پسته آن‌قدر بالا می‌باشد که آن را به نام طلای سبز می‌شناسند.

پسته احمد آقایی یا پسته بلند مغز یکی از انواع پسته‌های بلند ایرانی است و از مشخصات آن می‌توان گفت که به شکل بادامی و بلند است. اما اندازه طول این پسته‌ها همیشه برابر نیست. این نوع پسته ایرانی مطلوب‌ترین نوع پسته در شرق آسیا به ویژه چین و هند است. پسته احمد آقایی به نسبت درشت است و پوسته آن از یک طرف نیمه باز و از طرف دیگر به ور کامل باز شده است.

در برخی از بازارها مانند هند و یونان، پسته احمد اقایی محبوبیت بسیار بالایی دارد. تولید این نوع پسته روز به روز در حال افزایش است. شکل ظاهری این نوع پسته شبیه به انواع پسته آمریکایی است. همچنین در بین این چهار رنگ پسته، سفیدترین رنگ پوسته را دارد. همچنین باید گفت، این نوع پسته در زیر نور آفتاب خشک می‌شود.

پسته احمد آقایی

پسته

به پسته‌ که به صورت مصنوعی خندان شده باشند، پسته آبخندان می‌گویند. از آن جایی که افراد سودجو کم نیستند و تفاوت‌های بین پسته خندان و آبخندان می‌توانند بسیار ظریف باشند، بسیاری از مشتری‌ها پسته‌های آبخندان را به جای پسته‌های خندان می‌خرند. بنابراین دانستن و کسب اطلاعات راجع به این که پسته خندان چیست و تفاوت آن با سایر پسته‌ها، خصوصا نوع آبخندان، می‌تواند از کلاه‌برداری‌ها جلوگیری کند.

پسته

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا