کسب و کار

با یک کسب و کار، زمانی که دانشگاهم تمام شد یک ثروتمند بودم

از ترم دوم دانشگاه با راه اندازی یک تولیدی کوچک در منزل پدری به فعالیت در حوزه تولید روغن های گیاهی پرداختم و در پایان دانشگاه به یک تولید کننده بزرگ روغن های گیاهی تبدیل شدم. با گوشه ای از خواص روغن های گیاهی اشنا شوید.

روغن بادام زمینی

برای آن دسته از عزیزانی می خواهند به صورت دقیق تری مواد مغذی موجود در روغن بادام زمینی را بدانند باید بگوییم که ۱۱۹ کالری داردو دارای ، ۱۴ گرم چربی، ۲.۳ گرم چربی اشباع، روی هم رفته ۱۰.۵ گرم چربی اشباع نشده PUFA و MUFA ، ۱۱% ویتامین ای، ۲۷.۹ میلی گرم فیتواسترولها می باشد که نوع اصلی چربی اشباع نشده را اسید اولئیک یا امگا ۶ می نامند همچنین دارای مقادیر زیادی اسید لینولئیک و مقادیر کمتری اسید پالمیتیک نیز می باشد.

روغن بادام زمینی همانند روغن زیتون یکی از بهترین روغنها در بخش ماساژ درمانی می باشد که بسیاری از ماساژورها از آن برای ماساژ دادن افراد استفاده می کنند زیرا به درمان دردهای مفصلی و عضلانی کمک می کند، خاصیت ضد التهابی این روغن باعث کمک به بهبودی سریع تر آرتروز شده و از استخوانها محافظت می کند، آرامش بخش می باشد.

روغن بادام شیرین

برای تولید بهترین نمونه از روغن بادام زمینی یا روغن بادام شیرین اصل تولید کنندگان از طریق فرآیند پرس سرد اقدام می نمایند و این نوع روغن ها را با کیفیت بالا و درون بسته بندی های متنوع به بازار عرضه می کنند تا متقاضیان خرید روغن بتوانند این نمونه محصول را از برندهای ایرانی با کیفیت عالی تهیه نمایند.

اما خریداران پس از تهیه این روغن باید در مورد نگهداری از این محصول هم اطلاعاتی داشته باشند، باید بدانید که روغن کنجد و بادام شیرین از محصولاتی است که باید درون ظرف شیشه ای نگهداری شود، روغن بادام از نمونه روغن هایی است که باید به دور از تابش نور مستقیم خورشید قرار بگیرد و در محیطی با دمای بالا نگهداری نشود، این نوع محصول در دمای اتاق قابلیت نگهداری دارد و از ماندگارترین روغن ها در دمای محیط می باشد که پس از خریداری می توان آن را در فضایی معمولی بدون تابش نور مستقیم خورشید قرار داد.

روغن بادام شیرین

روغن بنفشه کوهی

استفاده از یک قاشق چای خوری روغن بنفشه کوهی خوراکی و روغن زیتون در روز به صورت مکرر در طول یک بازه زمانی مصرف کنید و پس از مصرف یک دوره زمانی متوجه بهبود مشکلات جسمی و روحی خود شوید.

بیشتر افرادی که در طول روز دچار استرس و اضطراب و خستگی مفرط هستند و یا در شب خواب مفید و مناسبی ندارند، پس از مصرف روغن بنفشه خوراکی به راحتی از این مشکلات نجات پیدا می کنند و درمان می شوند، جالب است بدانید حتی با استشمام گل بنفشه و روغن آن نیز یک آرامش خیال و انرژی خوبی به بدن انتقال می یابد.

سرماخوردگی و سرفه و سوزش گلو از بیماریهای شایع در طول سال و مخصوصا در فصول سرد مانند فصل زمستان و پاییز هستند که هر فرد را به یک نحوی با خود درگیر می کند و خواب و خوراک و آرامش را از روح جسم و فرد می گیرد.

روغن بنفشه کوهی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا