اقتصادیعکس و فیلم

ببینید | به شاخص کل بورس نگاه نکنید، بسیاری از سهم‌ها اصلاح‌شان را کرده‌اند

روند صعودی بورس چند روزی است که مختل شده و با وجود صعود شاخص کل به دو میلیون واحد، تعداد زیادی از سهم ها اصلاح های زیادی داشته اند. البته شاخص کل هم چند روزی است که درجا می‌زند و حوالی دو میلیون واحد نوسان می‌کند.

روند بازار – به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حمید مهدوی مدرس و کارشناس بورس درباره وضعیت بورس گفت: بعد از رشد عجیب و غریب شاخص از ابتدای امسال، توقع ما همین روند فعلی بوده است. هیچ بازار مالی اینگونه نیست که شاخص آن همیشه رو به بالا باشد. شاید تصور این باشد که چون شاخص از ۱.۸ میلیون واحد صعودی بوده و به دو میلیون واحد رسیده، باید اصلاح کند و به ۱.۶ میلیون واحد برسد. اما به این نکته هم دقت کنید که در اکثر نمادها اصلاح‌های خیلی خوبی را داشتیم و رشد شاخص به خاطر رشد سهم‌های دولتی بوده است. 
او ادامه داد: بازار اصلاح مناسبی در اکثر نمادها کرده است. البته بعضی سهم‌ها هم هستند که اصلاح مناسبی نداشته‌اند. اما در هفته پیش رو باید شاهد تحولات مثبت در بازار باشیم. امیدوارم این بار تمام نهادهای ذیربط حمایت کنند و اتفاقی مثل چهارشنبه نیفتد که کارگزاری‌ها سهام عدالت را که برای مردم است به هر قیمتی فروختند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا