اقتصادی

دولت بدهی خود به سازمان تامین اجتماعی را تسویه می‌کند؟

یک عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۱۳۰ هزار میلیارد تومان از محل واگذاری سهام شرکت های بورسی و غیربورسی دولت برای پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی و ایثارگران خبر داد.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، دولت در صدد است تا بدهی خود به سازمان تامین اجتماعی و ایثارگران را پرداخت کند؟

آنطور که ایسنا نوشته، محمدرضا میرتاج الدینی با اشاره به مصوبه جلسه عصر امروز کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ گفت: در این جلسه ۱۳۰ هزار میلیارد تومان برای تادیه دیون سازمان تامین اجتماعی و بدهی خانواده های ایثارگران و شهدا اختصاص داده شد.

وی توضیح داد: دولت مکلف شد از محل واگذاری سهام شرکت های بورسی و غیربورسی، مبلغ ۱۳۰ هزار میلیارد تومان برای تادیه بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی و بدهی ایثارگران و خانواده های شهدا پرداخت کند. از این میزان، ۹۰ هزار میلیارد تومان در اختیار سازمان تامین اجتماعی و حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان در اختیار بنیاد شهید قرار می گیرد.

میرتاج الدینی یادآور شد: پیش از این کمیسیون تلفیق ۹۰ هزار میلیارد تومان برای تادیه دیون سازمان تامین اجتماعی مصوب کرده که امروز حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان دیگر از محل واگذاری سهام شرکت های بورسی و غیر بورسی دولت برای پرداخت بدهی ایثارگران اضافه شد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا