کسب و کار

بدون اینکه تخصصی داشته باشم ثروتمند شدم

اکثر افراد تصور می کنند اگر تخصصی نداشته باشند نمی توانند به موفقیت و ثروت برسند در حالی که من این تصور را از بین بردم و با انجیر خشک توانستم به ثروت برسم، شما عزیزان نیز با انجام بسیاری از کارها از جمله خشک کردن میوه هایی مانند انجیر و عرضه آنها سود خوبی کسب خواهید کرد.

انواع انجیر خشک

مشهورترین میوه ی خشکی که خواستار فراوانی در سراسر کشور و جهان دارد انواع انجیر خشک صادراتی می باشد که این محصول چهارمین تنقلات و خشکبار صادراتی ایران می باشد که ۹۵ درصد آن در شهرهای داراب، نی ریز، جهرم و استهبان با بهترین قیمت روز عرضه می شود.

خوردن میوه ی خشک انجیر همراه با بادام، گردو به عنوان یک میان وعده از ارزش غذایی بالایی برخوردار است که متناسب برای هر سنینی از جمله؛ کودک، مسن، زنان باردار و افرادی که از بیماری های مزمنی رنج می برند، مفید است.

قیمت انجیر خشک کیلویی

در میان انواع خشکبار و میوه خشک انجیر خشک محبوبیت و جایگاه ویژه ای دارد که خریداران این محصول دغدغه های مختلفی مانند کیفیت و قیمت را برای خرید دارد و برخی از خریداران که مصرف بالایی دارند خرید انجیر خشک کیلویی را به انجیر خشک بسته بندی ترجیح می دهند. اما مسئله قیمت انجیر خشک کیلویی برای خریداران اهمیت زیادی دارد و همانطور که گفته شد قیمت انجیر خشک کیلویی به صرفه تر از خرید بسته بندی است.

انجیر خشک انواع مختلفی دارد و در درجات کیفی مختلفی تولید می شود که انجیر تازه و با کیفیت قیمت بالاتری نسبت به انجیر خشکهایی با سطح کیفی ضعیف تر دارند و همه افراد باتوجه به توان مالی خود می توانند انجیر خشک مورد نیاز را تهیه کنند.

قیمت انجیر خشک کیلویی

قیمت انجیر خشک فله

میوه های که در ایران تولید می ‌شود کاملا طبیعی و ارگانیک هستند و به هیچ عنوان از میوه های اصلاح ژنتیک شده استفاده نمی کنیم از جمله می ‌توان به انجیر اشاره کنیم که به صورت خشک شده هم استفاده می گردد. قیمت انجیر خشک فله به صورت عمده و فله عرضه می گردد و شما هزینه بسته بندی را پرداخت نمی کنید و اینکه چون در حجم بالا  آن را تهیه می ‌کنید کاملا به صرفه برای فروشنده می باشد تا قیمت انجیر خشک فله را کاهش دهد تا برای شما هم به صرفه باشد.

 افرادی که در زمینه خرده فروشی فعالیت دارند و یا اینکه مغازه دارند و یا بسته بندی محصول را در اختیار دارند می ‌توانند به صورت عمده انجیر خشک خریداری کنند و در حجمهای کوچک و بسته بندیهای مناسب تر آن را  برای عرضه به بازار به فروش برساند. انجیر جز بهترین میوه هایست که کاربردهای مختلفی دارد و همین انجیر خشک شده، شیره انجیر و حبه های انجیر که به صورت جایگزین قند می توان از آن استفاده کرد و به خاطر مقوی بودن و با خاصیت بودن انجیر است که می ‌توان به روشهای مختلفی از آن استفاده نمود تا به صورت میوه های خشک شده قابل استفاده باشد یا با ترکیبات نخود و کشمش استفاده می کنند و برای کودکان یک میاک وعده بسیار سالم و پرانرژی خواهد بود و می توانید از آن برای رشد مناسب استخوان کودکان استفاده نمایید.

قیمت انجیر خشک فله

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا