کسب و کار

بدون توجه به افکار منفی دیگران تلاش کردم و ثروتمند شدم

خیلی از افراد فکر می ‌کنند موفقیت به همین راحتی است که شب بخوابند و صبح بیدار شوند و ببینند یک دفعه به موفقیت رسیده اند. اصلاً اگر رسیدن به موفقیت راحت بود که همه به آن می ‌رسیدند و دیگر رسیدن به آن لذت خاصی نداشت. من می خواهم به شما روشی آسان را پیشنهاد بدهم که توانست من را بدون سرمایه ی اولیه در حوزه ی شامپو به درآمد میلیاردی برساند. اکنون تمایل دارم این روش را با شما در میان بگذارم.

شامپو مو لوکس

معمولا به طور طبیعی غده های چربی بسیاری بر سطح پوست وجود دارند که وظیفه ی محافظت از موها در برابر انواع شکنندگی و آسیبهای محیطی را بر عهده دارند و شامپو مو لوکس به عنوان یک کمک کننده برای یک غدد می باشد.

 در برخی از افراد این غدد چربی بیش از حد ترشح می شوند و همین امر باعث می شود که موهای آنها زود به زود چرب گردد و باعث آشفتگی خاطره آنها شود. برای مثال ممکن است که آنها صبح حمام کرده باشند ولی تا بعد از ظهر دوباره موهای شان چرب و براق شود و کثیف به نظر برسد و همین امر تاثیر بسیار بدی را در چهره ی آنها ایجاد کند و در برخی از مواقع نیز چربی مو باعث ریزش مو هم می شود و یا آنکه ممکن است شوره ی سر را به همراه داشته باشد. از آنجایی که این مسئله برای بسیاری از افراد آزاردهنده شده است ما اقدام به تهیه ی شامپو ضد شوره و شامپوی رد کردن کرده ایم که بتوانیم این مشکل را تا حد بسیار زیادی کاهش و یا برطرف نمائیم و شما نیز بتوانید به خوبی چربی موی خود را کنترل نمایید.

شامپو کافئین سریتا

همانطور که می دانید از مشخصات شامپو کافئین سریتا این است که مناسب برای همه ی افراد یعنی حتی کودکان  هم می باشد. این شامپو برای افرادی که مو های چرب و خشکی و آسیب دیده ای دارند مناسب می باشد و همچنین در حجم های مختلف مانند ۲۰۰ میلی لیتر و غیره تولید شده است. شامپو ضدشوره سریتا برای موهای چرب دارای ترکیبات: ضد خارش، آنتی باکتریال و قارچ می باشد که باعث می شود پوست سر شما را از شوره پاکسازی کند.

شامپو ضدشوره سریتا برای موهای خشک به این صورت است و دارای ترکیبات پربیوتیک می باشد و به همین دلیل است که شوره را درمان می کند.

شامپو کافئین سریتا

شامپو کراتینه خارجی

شامپو بدون سولفات یا همان شامپو کراتینه خارجی همانطور که از نام آن پیداست به شامپویی گفته می شود که بدون استفاده از پاک کننده های مبتنی بر سولفات فرموله شده است و در بازار انواع مختلف شامپو بدون سولفات ایرانی با برندهای متفاوت وجود دارند که شما می توانید با توجه به ویژگیهای هریک و بودجه ی مد نظرتان آنها را مورد استفاده قرار دهید. شامپوهای بدون سولفات همچون شامپو رد کن دارای مزایا و ویژگی های بسیار زیادی می باشند که در اینجا قصد داریم به تعدادی از آنها اشاره کنیم از جمله مزایای استفاده از این شامپوها این می باشد که می توانند روغن طبیعی موهای تان را حفظ کنند.

شامپو کراتینه خارجی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا