کسب و کار

بدون سرمایه اولیه به ثروت فراوانی دست یافتم

زمانی ‌که صحبت از راه ‌اندازی یک کسب‌ و کار به میان می ‌آید شما به فکر هزینه ‌های گزاف اجاره دفتر، خرید تشکیلات، حقوق نیروها و غیره می ‌افتید، اما باید بگویم امروزه با استفاده از روش ‌های نوین تجارت شما می‌ توانید با سرمایه اولیه اندکی کسب ‌و کار خود را آغاز کنید و با کار کردن با پول مشتری به ثروت باورنکردنی دست یابید. همان‌ طوری ‌که من از این طریق توانستم کسب‌ و کار پر فروشی را در زمینه غذای ماهی ایجاد کنم و با فروش این محصولات به قله‌ های ثروت رسیدم.

غذای ماهی دیسکس سرا

تولید غذای ماهی دیسکس سرا با روش های خوب انجام شده و محصول با بسته بندی های استاندارد عرضه می گردد. این غذا سلامت ماهی ها را تضمین می‌کند و برای باروری و رشد آن ها بسیار موثر است، با استفاده از آن ها در هزینه ها بسیار صرفه جویی شده و برای پرورش دهندگان ماهی غذایی اقتصادی می باشد. مشخصه دیگر این غذا این است که محصولی تازه، با کیفیت و مرغوب است. برای خرید غذای ماهی دیسکس سرا باید دقت کنید که غذا درجه کیفی و مرغوبیت بالایی داشته باشد.

غذای ماهی صنعتی

با کمک دستگاه پیشرفته در بهترین شکل ممکن غذای ماهی صنعتی مورد نظر برای ماهی های متعدد ارائه شده است. میزان اسید آمینه در این غذا برای ماهی ها به اندازه مورد نیاز می باشد. غذای صنعتی تولید شده دارای نشان استاندارد بوده و در اکثر سالن های پرورش آبزیان مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در بسته بندی های ۱۰۰، ۵۰ و ۷۵ گرمی به بازار عرضه می شود و برندهای معتبر در این محصول می توان به ماهیران و جی بی ال اشاره کرد. در خرید غذای ماهی صنعتی باید نکاتی ویژه را رعایت کنید تا غذای خریداری شده متناسب با نیاز ماهی های شما باشد و بتواند در تغذیه آنها بهترین کارایی را داشته باشد.

غذای ماهی صنعتی

غذای ماهی گوپی بچه

غذای ماهی گوپی بچه حاوی مقادیری نمک دریایی هستند که بر روی الکترولیت ماهی تاثیر می گذارند و موجب افزایش باروری و تولید بچه ماهی می شوند. فیبر هایی دارند که از مواد گیاهی ایجاد شده اند و در سلامت دستگاه گوارش ماهی نقش دارند. عواملی هم چون برند غذای ماهی، نوع غذا، ترکیبات به کار رفته در آن ها، کیفیت محصول و دیگر عوامل بر روی قیمت خرید و فروش غذای ماهی گوپی بچه تاثیر گذارند. در حال حاضر قیمت این غذا ها در بازار بین ۱۲ هزار تومان و ۶۰ هزار تومان است. نوسانات موجود بر نرخ ارز و قیمت دلار می تواند محرک هایی جهت افزایش غذای ماهی های گوپی بچه و سایر ماهیان زینتی باشد.

غذای ماهی گوپی بچه

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا