سیاسی

برائت امسال باید فراتر از موسم حج در جهان ادامه یابد

رهبر معظم انقلاب فرمودند: برائت امسال باید فراتر از موسم و میقات حج در کشور‌ها و شهر‌های مسلمان‌نشین در همه‌جای جهان ادامه یابد.

به گزارش روند بازار، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی به حجاج بیت‌الله الحرام به مناسبت فرارسیدن ایام حج ابراهیمی، تاکید کردند: اجتماع عظیم و مناسک پیچیده‌ی حج، هرگاه با چشم تدبّر دیده شود، برای مسلمان، قوّت قلب و سرچشمه‌ی اطمینان است و برای دشمن و بدخواه، هراس‌انگیز و پُرهیبت.

ایشان با اشاره به مراسم برائت از مشرکین در حج فرمودند: برائت امسال باید فراتر از موسم و میقات حج، در کشور‌ها و شهر‌های مسلمان‌نشین در همه‌جای جهان ادامه یابد و فراتر از حج‌گزاران، به آحاد مردم تسرّی یابد.

رهبر انقلاب اسلامی در بخش دیگری از پیام خود، حجاج را به تمرین معارف و حقایق پرفروغ حج توصیه کرده و افزودند: شما برادر و خواهر حج‌گزار، اکنون در عرصه‌ی تمرین این حقایق و معارف پُرفروغ قرار دارید. اندیشه و عمل خود را به آن نزدیک و نزدیک‌تر کنید و هویّت بازیافته و آمیخته با این مفاهیم متعالی را به خانه برگردانید. این همان سوغات ارزشمند و حقیقی سفر حجّ شما است.

متن کامل این پیام، روز شنبه توسط نماینده ولی‌فقیه و سرپرست حجاج ایرانی در مراسم برائت از مشرکین در صحرای عرفات قرائت و منتشر خواهد شد.

منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا