کسب و کار

برای رسیدن به ثروت باید از باورهایم میگذشتم

گاهی برای دست یابی و رسیدن به خواسته هایمان باید از بعضی چیزهای مهم گذشت. من برای رسیدن به خواسته قلبی خود یعنی ثروت ابتدا باید از باورهای پوسیده خود جدا می شدم زیرا با افکار و باورهای قدیمی که داشتم نمی توانستم به خواسته قلبی خود حتی نزدیک شوم بنابراین وارد دنیای تجارت شدم و توانستم در مدت زمانی کوتاه از طریق کار کردن در این حوزه به ثروت برسم.

شکلات کیت کت کوچک

شکلات کیت کت کوچک اولین برند شکلات در جهان است که کاملاً کاکائو بوده و قیمت آن با برند های دیگر شکلات متفاوت است، این محصول بسیار پرطرفدار است.

کیت های ژاپنی شناخته شده است که تنوع گسترده ای از طعم های منحصر به فرد دارد.

همه چیز در سال ۲۰۰۴ شروع شد، زمانی که مدل چای سبز برای اولین بار معرفی شد.

از ان زمان تاکنون این محصول در بیش از ۳۰۰ طعم مختلف فروخته شده و بخشی از فرهنگ ژاپنی است.

شکلات کیت کت خارجی محبوب تمام مردم پیر و جوان، زن و مرد است و از شکلات خالص درست می شود و بسیار بسیار خوشمزه است.

شکلات کیت کت در اندازه های مختلف تولید می شود و اسم های متنوع مثل کیت کت مینی یا کیت کت دو انگشتی دارد.

شکلات کیت کت صورتی

یکی از ویژگی اصلی شکلات کیت کت صورتی مزه بی نظیر آن است که هنگامی که آن را در دهان می گذارید صدا و طعم بی نظیر آن وجود تان را سر شار از لذت می کند.

برند معروف کیت کت در سال ۱۹۳۵ در کشور انگلیس تاسیس شد، و حالا یکی از بزرگ ترین و محبوب ترین برند شکلات ویفری دنیا شده است.

شکلات کیت کت انگشتی به شکل مربعی است و دلیل این طراحی این است افراد شاغل و کارگران بتوانند آن را در ظرف غذای روزانه خود جای دهند.

زیرا دارای بسته بندی کوچک تر و راحت تراست و به همین دلیل بهتر به فروش می رسند.

شکلات کیت کت صورتی

شکلات کیت کت قیفی

همان طور که گفته شده شکلات کیت کت قیفی دارای طرفداران زیادی است.

در هنگام خرید شکلات کیت کت خارجی به اصل بودن محصول و نماد بهداشت حتما توجه کنید.

یکی از نکاتی که اصل بودن آن را نشان می دهد نحوه بسته بندی کالا و نرخ آن است، معمولا کیت کت اصل نرخ بالاتری نسبت به است فیک آن دارد.

شکلات کیت کت چهار انگشتی از چهار لایه ویفر، غرق درد شکلات بسته بندی شده است که هنگام باز کردن آن بوی شکلات شیرین را به خوبی احساس می کنید.

همچنین شما می توانید با خوردن یک عدد شکلات کیت کت انرژی مورد نظر را در طول روز به بدنتان برسانید زیرا دارای کالری بالایی است.

شکلات کیت کت قیفی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا