ورزش

برترین تنیسورهای سال جهان

رافائل نادال و ایگا اِشویانتک به عنوان برترین‌های تنیسورهای فصل جهان در دو بخش مردان و زنان انتخاب شدند.


به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری تسنیم، فدراسیون جهانی تنیس (ITF) رافائل نادال قهرمان ۲۲ گرنداسلم و ایگا اِشویانتک لهستانی را به عنوان برترین‌های فصل معرفی کرد.

بر اساس این گزارش؛ در این فصل رافائل نادال قهرمان تنیس آزاد استرالیا و رولان گاروس شد. این تنیسور اسپانیایی همچنین در آکاپولکو (مکزیک) و ملبورن عناوینی را به دست آورد. نادال به تورنمنت نهایی ATP در سال ۲۰۲۲ نیز راه یافت اما در دو مسابقه این گروه شکست خورد و رقابت‌ها را ترک کرد. رافائل نادال سال ۲۰۲۲ را در رده دوم رنکینگ جهانی پس از دیگر هموطنش یعنی کارلوس آلکاراس به پایان رساند.

ایگا اِشویانتک لهستانی در تنیس آزاد فرانسه و آمریکا قهرمان شد. او همچنین در تورنمنت‌های سن‌دیگو (آمریکا)، رم (ایتالیا)، اشتوتگارت (آلمان)، میامی ( آمریکا)، ایندین ولز ( آمریکا) و دوحه (قطر) قهرمان شد. در تورنمنت نهایی WTA او موفق نشد. اِشویانتک فصل را در صدر رنکینگ جهانی به پایان رساند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا