کسب و کار

برترین کشور ها برای مهاجرت تحصیلی

امروزه افراد بسیاری قصد مهاجرت به یکی از کشورهای اروپایی را دارند. اما کدامیک از این کشور ها شانس بیشتری برای پذیرش دارند؟ اصلا روش های مهاجرت به انگلستان به چند نوع تقسیم می شوند و بهترین آن کدام است؟ هر یک از کشورهای جهان را که برای مهاجرت خود انتخاب کنید باید به فکر بهترین روش برای اخذ ویزای مهاجرتی خود باشید. انگلستان و کانادا دو کشور مهاجرپذیر اروپا هستند که به دلیل برخورداری از شرایط مساعد زندگی و همچنین مردمان بافرهنگ، مورد توجه بسیاری از مهاجران قرار گرفته اند. اما چگونه می تواند ویزای مهاجرتی این کشور ها را دریافت کرد؟ ویزای تحصیلی به عنوان بهترین روش برای مهاجرت شناخته می شود. از این رو افرادی که تمایل به مهاجرت از این طریق دارند، شانس بیشتری برای پذیرفته شدن خواهند داشت. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

مهاجرت به انگلستان

انگلستان از جمله کشورهای پیشرفته و کهنسال جهان است که از جنبه های مختلفی برای مهاجران چراغ سبز نشان می دهد. لندن به عنوان پایتخت این کشور، بیشترین درخواست را برای مهاجرت دارد. این شهر بهترین انتخاب برای اقامت در انگلستان است و به دلیل وجود شرایط کاری و دانشگاه های مطرح در این شهر، می توانید از روش های مختلف مهاجرتی به انگلستان سفر کنید. توجه داشته باشید که برای مهاجرت به کشور انگلستان خواهید توانست از روش های مختلفی اقدام کنید. اما هر فردی با توجه به توانایی های کاری، تحصیلی، مالی و… خود، درخواست مهاجرت را به ثبت خواهد رساند. لازم به ذکر است که جهت مهاجرت از طریق هریک از راه های اقامتی، باید شرایط منحصر به فرد آن را داشته باشید. پس اولین قدم برای مهاجرت، شناسایی کردن بهترین روش مهاجرتی و شناخت شرایط درخواست برای آن است.

مهاجرت به کانادا

کانادا از دیگر کشور های محبوب مهاجرتی برای ایرانیان است. هر یک از شهرهای کانادا، ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند و با زندگی در هرکدام از آنها می توانید از شرایط مساعد زندگی بهره مند شوید. کشور کانادا برای پذیرش مهاجران، لاین های مختلفی در نظر گرفته است. از جمله روش های مهاجرت به کانادا می توان به: تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری، ازدواج، تولد و… دسته بندی نمود. توجه داشته باشید که پس از مهاجرت به کانادا، در صورت رعایت کردن قوانین این کشور، می توانید اقامت دائم کانادا را نیز دریافت کنید. برای مهاجرت به کانادا باید مدارک کامل خود را با توجه به نوع روش مهاجرتی انتخابی، ارائه نمایید. تمامی مدارک خود را نیز باید به زبان انگلیسی ترجمه کرده باشید.

مهاجرت به کانادا

تحصیل در انگلستان

تحصیل در انگلستان روی دیگری از زندگی را به شما نشان خواهد داد. چرا که هم شرایط زندگی در این کشور در بالاترین سطح کیفی قرار داشته و هم می توانید از بهترین استادان، جهت پیشرفت سطح علم و دانش خود استفاده کنید. دانشگاه های انگلستان از جمله بهترین های جهان بوده و از سطح کیفیت آموزشی بسیار بالایی برخوردار هستند. به دلیل وجود ویژگی های منحصر به فرد تحصیلی در انگلستان، همواره دانشجویان بسیاری از جای جای نقاط جهان به فکر مهاجرت تحصیلی به انگلستان هستند. ایرانیان نیز امکان اخذ ویزای تحصیلی انگلستان را خواهند داشت. اما جهت مهاجرت از این طریق، باید حتما پذیرش دانشگاه ها یا مدارس این کشور را داشته باشید. به عبارتی، یکی از مراکز آموزشی انگلستان، باید برای شما دعوتنامه ای ارسال کنند تا با ارائه آن بتوانید ویزای تحصیلی انگلستان را دریافت نمایید.

تحصیل در کانادا

کشور کانادا به عنوان یکی از بزرگترین کشورهایی است که دانشجویان برای تحصیل انتخاب می کنند.به دلیل شرایط مناسبی که کشور کانادا برای ویزای تحصیلی در نظر گرفته است، در صورتی که واجد شرایط باشید، به راحتی خواهید توانست اقامت تحصیلی کانادا را به دست آورید. ویزای تحصیلی کانادا هم برای دانشجویان متقاضی و هم برای دانش آموزانی که قصد تحصیل در مدارس این کشور را دارند ارائه خواهد شد. در دوران کرونایی، روند مهاجرت به هریک از کشورهای خارجی با مشکلاتی مواجه شده بود اما امروزه می توانید بدون هیچگونه مانعی، کارهای مهاجرتی خود را پیگیری کنید. همچنین به دلیل وقفه ای که بیماری کرونا به وجود آورده، امروزه روند بررسی پرونده متقاضیان، سرعت بیشتری گرفته است. اما چگونه می توان به آرزوی تحصیل در کانادا دست پیدا کرد؟

تحصیل در کانادا

روش اقدام برای مهاجرت

به نظر شما برای مهاجرت به کانادا و انگلستان باید چه قدم هایی برداشت؟ همانطور که در بخش های قبل نیز به آن اشاره شد، هریک از روش های مهاجرت، روند منحصر به فرد خود را دارند. اما برای مهاجرت تحصیلی به کانادا و انگلستان باید حتما پذیرش دانشگاه مورد نظر را دریافت کنید. اما آیا به تنهایی قادر به دریافت پذیرش دانشگاه و طی کردن مراحل مهاجرتی هستید؟ طبیعتا انجام دادن شخصی این امورات، کار هر کسی نخواهد بود و توصیه می کنیم که در این مسیر از وکیل های مهاجرتی کمک بگیرید. شرکت ما به دلیل داشتن نمایندگی از دانشگاه های کانادا و انگلستان، خواهد توانست در مدت زمان کوتاه تری پذیرش دانشگاه مورد نظرتان را دریافت نماید. کارشناسان شرکت ما به دلیل تجربه ای که در این مسیر دارند، خواهند توانست بهترین راهنمایی ها را به شما ارائه کنند.

هزینه های مهاجرت تحصیلی

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است در ذهن متقاضیان برای مهاجرت به وجود آید، میزان هزینه هایی است که باید برای این روش مهاجرت پرداخت کنند. جهت مهاجرت به کانادا و انگلستان باید هزینه های ثابتی را به وزارتخانه این کشور ها پرداخت نمایید که قابل عودت نیستند. توجه داشته باشید که چنانچه خودتان کارهای خود را انجام داده باشید هزینه ای برای وکیل مهاجرتی پرداخت نمی کنید اما طبیعتا در این صورت شانس پایین تری برای پذیرش خواهید داشت. هریک از شرکت های مهاجرتی، هزینه متفاوتی را برای ارائه خدمات خود در نظر گرفته اند. شرکت ما به منظور جلب رضایت مشتریان خود اقدام به ارائه نازلترین قیمت ها برای خدمات مهاجرتی خود نموده است. از این رو می توانید انجام دادن امورات مهاجرتی خود را به شرکت ما سپرده و خود تنها نظاره گر دقیق و درست انجام شدن کارها باشید. توجه داشته باشید که امکان اخذ راهنمایی تلفنی نیز به صورت ۲۴ ساعته وجود دارد.

برگرفته از وب سایت https://fa.penstudents.com/

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا