ورزش

برتری استقلال مقابل ذوب آهن در شب ساکت آزادی

تیم استقلال در هفته بیستم لیگ برتر میزبان ذوب آهن اصفهان بود که در پایان با نتیجه دو بر یک مقابل حریف خود به برتری رسید و جای سپاهان را در رتبه سوم گرفت.

روند بازار به نقل از خبرآنلاین، در میان هیاهوی ورود ویروس کرونا به کشور و حواشی بازی سپاهان – پرسپولیس، دو تیم استقلال و ذوب آهن بدون سر و صدا و حضور تماشاگر به مصاف هم رفتند.

مطابق انتظار نیمه اول این دیدار که در سکوت مطلق ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد، سرد و کسل‌کننده دنبال شد و دو تیم بازی خوبی را انجام ندادند. دقیقه ۲۹ روی یکی از معدود موقعیت‌های نیمه اول بازی ارسال کریمی از جناح چپ میانه زمین را روزبه چشمی با ضربه سر چرخشی زد که توپ به تیرک افقی دروازه ذوب‌آهن اصابت کرد و برخوردی با زمین داشت، اما در ادامه محمد دانشگر پیشتاخته با ضربه سر گل اول استقلال را به ثمر رساند. پس از این گل تیم ذوب آهن کمی جلو کشید و یک بار روی حرکت احسان پهلوان  صاحب موقعیت بسیار خوبی شد اما حسینی با خروج به موقع از دروازه توپ را دفع کرد، در ادامه ضربه بییدوف را برگشت داد و در ریباند دوباره روی شوت محکم اسماعیلی‌فر واکنش خوبی داشت تا استقلال گل مساوی را دریافت نکند و نیمه اول با نتیجه یک – صفر به سود استقلال به پایان برسد.

نیمه دوم بازی برخلاف نیمه اول طوفانی آغاز شد و ذوب آهن خیلی زود در دقیقه ۴۸ روی سانتر دقیق مسعود ابراهیم‌زاده از جناح چپ زمین و ضربه سر دارکو بییدوف از مقابل محوطه ۶ قدم به گل تساوی رسید. با این حال خوشحالی ذوبی‌ها خیلی دوام نداشت و وریا غفوری پنالتی اعلام شده به سود استقلال را در حالی که مهدی خلیل به سمت راست شیرجه زده بود، به مرکز دروازه زد تا دوباره تیمش را پیش بیندازد. پس از این گل استقلال باز هم فرصت گلزنی داشت که موفق به گلزنی نشد. در طرف مقابل هم ذوب آهن یک بار موفق به زدن گل دوم شد که داور با اعلام آفساید گل این تیم را مردود اعلام کرد. در نهایت این بازی با نتیجه ۲ – یک به سود استقلال به پایان رسید تا این تیم وضعیتش در بالای جدول را بهبود ببخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا