کسب و کار

بررسی مشکلات آی پد و مک بوک اپل

امروزه مراکز زیادی اقدام به تعمیرات آیفون می کنند ولی در این میان باید به این نکته توجه داشته باشید که تعمیر دوربین ایفون ۷ خود را به مراکز معتبری که زیر نظر متخصص تعمیرات آیفون می باشد، بسپارید. اپل آچار از جمله مراکز معتبر جهت تعمیرات تعمیر آی پد اپل و تعمیر مک بوک اپل می باشد. این مرکز با بهره مندی از تجهیزات پیشرفته و کارشناسان حرفه ای اقدام به تعمیرات تخصصی آیفون می کند. به طور کلی، گوشی های ایفون از مقاومت بالایی برخوردار می باشند اما آن ها نیز همانند سایر لوازم الکترونیکی به تعمیر احتیاج پیدا خواهند کرد. در صورتی که حتی مراقبت صحیح و استفاده مناسب می تواند از بروز اشکال و ایراد در دستگاه پیشگیری به عمل آورد ولی بعضی عوامل ناخواسته ممکن است  تعمیر دوربین آیفون ۷ را به دنبال داشته باشد.

چگونگی تعمیر آی پد اپل

آی پد اپل از دیگر محصولات این برند می باشد که بسیار محبوب است. تاریخ عرضه ی این محصول به اواخر ماه مارس سال ۲۰۱۰ بر می گردد. تعمیر آی پد اپل توسط متخصصین اپل آچار صورت می گیرد. بنابراین کاربران جهت رفع ایراد دستگاه خود می بایست به واحد مرتبط مراجعه نمایند. دانش کارشناسان و تعمیرکاران این مرکز با آزمون های متعدد علمی مورد ارزیابی قرار گرفته می باشد. این افراد در طول سال آموزش های تخصصی و به روز دریافت می کنند لذا از دانشی به روز و مدارکی معتبر برخوردار هستند.

تعمیرات آی پد اپل به علت برخورداری از ویژگی‌های خاص نرم‌ افزاری و سخت ‌افزاری این دستگاه نیازمند حضور متخصصان و کارشناسان متخصص و زبده می باشد. اگرچه مراکز بسیاری بر این ادعا می باشند که متخصص در زمینه تعمیرات آی پد اپل می باشند. ولی می بایست توجه کرد که تعمیر آی پد در مراکز غیرمجاز و به دست افراد مبتدی صورت نیگرد زیرا عدم توجه به این موضوع ضمن آسیب جدی به دستگاه، قابلیت تعمیر آن را برای همیشه از بین می برد.

هزینه ی تعمیر آی پداپل

تعمیرتخصصی تبلت اپل، همچون دیگر برند ها، با توجه به میزان آسیب دیدگی دستگاه، نسبتا پر هزینه خواهد بود. خصوصا در صورتی که به تعویض قطعات نیاز پیدا کنید، تعمیرات گران تر خواهد بود. ضمن اینکه تعمیرات نرم افزاری چندان پرهزینه نمی باشد. تکنسین بعد از عیب یابی کامل دستگاه، تشخیص می دهد که ترمیم و تعویض اجزای آسیب دیده و در نهایت، تعمیر آی پد، چقدر هزینه در بر می گیرد. ضمنا قیمتی که به شما اعلام می گردد حدودی و تقریبی بوده و احتمال تغییر آن وجود خواهد داشت. گاها در طول عملیات تعمیر ممکن است به تعویض یکی از قطعات نیاز باشد. در این شرایط هزینه تعمیر آی پد افزایش می یابد و قیمت قطعه جدید هم در هزینه نهایی محاسبه می شود.

مشکلات معمول کاربران آی پد اپل

  • دوربین آی پد اپل عمل نمی کند
  • کاهش نور تصویر آی پد
  • آیپد اپل بدون علت خاموش می شود
  • آبخوردگی و عدم روشن شدن
  • ضربه خوردن
  • در خروجی آیپد اپل خش خش کردن صدا
  • عدم عمل کردن تاچ اپل
  • خش خش صدا وقتی ، صدای آی پد اپل زیاد می شود
  • آیپد اپل در حال اجرای نرم افزار و بازی زیاد داغ می کند
  • دکمه پاور آی پد اپل شکسته شده و داخل دستگاه گیر کرده است
  • بازکردن دو برنامه روی آی پد اپل که منجر به کندی بیش از حد می گردد
تعمیر آیفون

تعمیر مک بوک اپل

مک بوک یا لپ تاپ اپل به عنوان یکی از محصولات محبوب ترین در بین برنامه نویس ها،طراحان و … می باشد. علت این محبوبیت کارایی،کیفیت و قدرت پردازش بالای این سیستم ها می باشد که همواره زبانزد می باشد. اگر چه قیمت این لپ تاپ در مقایسه با مدل های مشابه خود کمی بالاتر از حد انتظار محاسبه می شود ولی لازم است بدانید راحتی و قدرت کار با سیستم عامل مکینتاش می تواند تجربه فوق العاده ای برای شما رقم بزند.

از نظر کیفیت لپ تاپ های اپل در دسته ی برترین لپ تاپ ها قرار می گیرند،ولی با این وجود نیز امکان دارد نیاز به تعمیر پیدا کنند. مواردی همچون شکستگی ال سی دی، خرابی در دکمه های کیبورد، شکستگی کیبورد، خرابی باتری را به عنوان رایج ترین موارد خرابی در این دستگاه ها می دانند که افراد ممکن است سهوا با آن مواجه شوند. در موارد زیادی نیز ممکن است دستگاه شما به ارتقاء سخت افزار نیاز پیدا کند.
می توانیم با رعایت اصول در بعضی از مدل های مک بوک ،سخت افزار دستگاه را ارتقاء ببخشیم، ارتقاء هارد و رم را می توان در این دسته از بهبود دستگاه قرار داد که افراد زیادی آن را انجام می دهند.

اپل آچار

معمولا تعمیر قطعات کم هزینه تر خواهند بود ولی جهت تعویض اجزای مختلف آی پد و مک بوک ، می بایست مبلغ زیادی پرداخت نمایید. زیرا نمونه اورجینال برخی قطعات گران خواهد بود و جهت خرید آن ها لازم است تا هزینه زیادی صرف گردد. مجموعه اپل آچار از جمله مراکز معتبر جهت تعمیر دوربین آیفون ۷ می باشد که با بهره مندی از متخصصین حرفه ای اقدام به تعمیرات آیفون می کند . شما می توانید با اطمینان خاطر تعمیراتی همچون تعمیر آی پد اپل و تعمیر مک بوک اپل خود را به این مرکز بسپارید. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت applea4.com مراجعه نمایید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا