اجتماعی

برقراری ‌پروازهای مسافری و هلیکوپتری در فرودگاه رشت

روند بازار به نقل ازفارس نوشت: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با تلاش عوامل فرودگاه سردار جنگل رشت، با وجود بارش سنگین برف، مشکلی در اعزام و پذیرش پروازهای مسافری و هلیکوپتری در فرودگاه رشت وجود ندارد.

‌رضا جعفرزاده اظهار داشت: با وجود بارش برف فراوان در چند روز اخیر در استان گیلان، مشکلی برای پروازهای رشت ‌وجود ندارد و در فرودگاه سردار جنگل رشت، امکان برقراری پروازهای مسافری و هلیکوپتری و امدادی فراهم است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری بیان کرد: باند فرودگاه سردار جنگل رشت‌ آماده پذیرش پروازهای مسافری و هلیکوپتری است و با وجود بارش برف سنگین مشکلی در فرودگاه نداریم و باند فرودگاه آماده است.

وی ادامه داد: با تلاش عوامل فرودگاه و برف و یخ زدایی این فرودگاه، مشکلی از نظر اعزام و پذیرش ‌ پروازهای مسافری در این فرودگاه وجود ندارد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: روز گذشته پرواز مسافری رشت-مشهد از فرودگاه سردار جنگل رشت انجام شد و امروز نیز پرواز اصفهان-رشت انجام می‌شود.

در چند روز اخیر و خصوصاً روز بیست و یکم بهمن‌ماه در استان گیلان بارش سنگین برف داشتیم که این بارش برف تا ۱۱۰ سانتیمتر هم رسید و در کنار گرفتار کردن خودروها در برخی جاده‌های این استان، در برخی از شهرستان‌ها ‌به قطعی برق نیز منجر شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا