اقتصادی

بروکر روبوفارکس

در بین بروکرهای فارکس محبوب بین ایرانیان روبو فارکس رتبه پنجم را کسب نموده است و رتبه پنجم هم به‌این‌علت است که سایت فارسی ندارد و البته پشتیبان فارسی قوی نیز ندارد و همین باعث شده تا تریدرهای کم‌تجربه با سایر بروکرها کار کنند، البته اکثر تریدرها و معامله گران بعد از مدتی حتماً بروکر روبوفارکس را انتخاب خواهند کرد و دلیل آن داشتن انواع مختلف حساب های معاملاتی، پلتفرم‌های معاملاتی گوناگون، بونس های معاملاتی مختلف و … می باشد.

بروکر روبوفارکس در سال ۲۰۰۹ تحت نظارت IFSC و CySec و Financial Commission تأسیس شده است و از زمان تأسیس و با سابقه بیش از ۱۰ سال تاکنون متهم به کلاه‌برداری و ندادن پول مشتریان خود در هیچ دادگاه و کشوری نشده است که این موضوع نشان از اعتبار زیاد این بروکر می باشد.

این بروکر ۵ نوع حساب دارد که شما می توانید انتخاب کنید که کدام‌یک مناسب شما است؟ حسابهایی چون:

حساب Pro کاربران زیادی را به خود جذب کرده است ولی اگر مبتدی هستید پیشنهاد ما حساب Pro Cent است.

این بروکر حساب Prime را برای افراد باتجربه که می‌خواهند بهترین شرایط معاملاتی را داشته باشند پیشنهاد می‌کند.

دارای حساب ECN  هم می باشد که درهمه ی بروکرها وجود دارد.

روبوفارکس حساب R Trader دارد که پیشنهاد ما به شما همین حساب است چون پلتفرم آن شبیه پلتفرم تریدینگ ویو است و طیف وسیعی از ابزار معاملاتی را دسترسی خواهید داشت.

تمام این نوع حساب‌ها به‌غیراز حساب R Trader را می‌توان با ۱۰ دلار فعال کرد ولی در حساب R Trader شما باید حداقل ۱۰۰ دلار واریز کنید.

روبو فارکس تنوع پلتفرم معاملاتی بالایی را دارا است و در بین بروکرهای مطرح ایران در رتبه اول با پلتفرم متاتریدر ۴ و متاتریدر ۵ و cTrader و پلتفرم تحت وب R Trader قرار دارد.

روند ثبت‌نام در روبو فارکس خیلی ساده است و کافی است مقداری با زبان انگلیسی آشنایی داشته و در مرحله اول فرم ثبت‌نام را تکمیل می‌کنید، سپس آدرس ایمیل و شماره موبایل خود را تائید کرده و بعدازآن فرم اطلاعات هویتی را کامل کرده و آپلود مدرک تائید هویت را انجام دهید و در مرحله آخر اطلاعات سکونتی و آپلود مدرک تائید آدرس را کامل کنید.

شما در حساب‌های Pro و Pro Cent از پاداش واریز می‌توانید بهره‌مند شوید و در حساب پرو از اهرم یا لوریج تا ۱:۲۰۰۰ می‌توانید استفاده کنید که ما به شما استفاده از لوریج بالا را پیشنهاد نمی‌کنیم.

همه‌ی ما عاشق این هستیم که کمیسیون و کارمزد الکی ندهیم و ربوفارکس این کار را برای شما می‌کند یعنی زمانی که واریز و برداشت‌ انجام می دهید این بروکر از شما کمیسیون دریافت نمی کند.

برای مثال اگر شما به حساب خود، وب مانی واریز کنید، باید هشت دهم درصد یعنی ۸ دلار به ازای هر ۱۰۰۰ دلار به وبمانی کمیسیون پرداخت کنید که شاید برای تریدرها این مقدار بالا باشد اما روبوفارکس این کمیسیونی را که شما به وبمانی پرداخت کرده‌اید به صورت کامل به حساب شما باز می گرداند. علاوه بر آن شما می توانید در سه‌شنبه اول و سوم ماه میلادی با کمیسیون صفر درصد برداشت بزنید.

اسپردها در هر بروکری خیلی مهم هستند. حساب Pro در روبو فارکس به دلیل نداشتن کمیسیون متداولترین نوع حساب به شمار می آید.

پس با هم اسپرد حساب پرو روبو فارکس را بررسی می کنیم:

در جفت ارز (یورو به دلار آمریکا)EUR/USD میانگین اسپرد ۱.۶۲ پیپ است

و در جفت ارز (پوند استرلینگ دلار آمریکا) GBP/USD میانگین اسپرد ۱.۹۱ پیپ و جفت ارز USD/JPY میانگین اسپرد ۱.۹۸ پیپ کمی بالا بحساب می اید

شما در جفت ارز (دلار آمریکا فرانک سوئیس) USD/CHF اسپرد ۱.۶۰ پیپ را به صورت میانگین پرداخت کنید. در طلا میانگین اسپرد ۳۷.۸۱ پیپ است همان طور که سود خوبی می دهد اسپرد بالایی هم دارد.

دارایی های قابل معامله در روبو فارکس شامل: ۳۶ جفت ارز طلا، نقره، بیش از ۱۰۰ کالا از جمله گندم، نفت برنت و … ۵ شاخص مطرح بورس های بزرگ دنیا از جمله شاخص داوجونز، بیتکوین، اتریوم، سهام ۴۹ شرکت بزرگ آمریکایی و سهام ۱۲ شرکت بزرگ روسی، سهامی از شرکت های بزرگ آمریکا، آلمان، ایتالیا، انگلستان و… می باشند.

بعضی از تریدرها علاقه مند هستند که از حساب اسلامی برای ترید استفاده کنند که در روبو فارکس هم این نوع حساب وجود دارد شما در حساب های Pro و Pro Cent می توانید حساب اسلامی داشته باشید.

اگر شما بیش از ۳۰۰ دلار در حساب معاملاتی خود در این بروکر پول دارید و هر ماه سه لات معامله می کنید حتما از سرور مجازی یا VPS پرسرعت رایگان که این بروکر به شما می دهد استفاده کنید و هزینه های خود را هم کاهش دهید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا