کسب و کار

بروکر روبو فارکس

بروکرها در بازار فارکس نقش کلیدی را ایفا می‌کنند. هرکدام از بروکر ها بر اساس سرعت تراکنش‌ها، امنیت بروکر و تنوع در خدمات و … طرفداران خاص خود را دارند. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی بروکر روبوفارکس بپردازیم تا افرادی که به دنبال بروکر مناسب هستند با آشنایی بیشتر بتوانند بهترین بروکر فارکس را جهت معاملات خود در بازار فارکس انتخاب کنند.

معرفی بروکر روبو فارکس

بروکر روبو فارکس کارگزاری بین المللی است که توجه تعداد زیادی از معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بازار فارکس را از سراسر دنیا به خود جلب نموده است. این بروکر در سال ۲۰۰۹ فعالیت خود را آغاز نموده است. دفتر مرکزی روبو فارکس در قبرس واقع شده است. در حال حاضر بروکر روبو فارکس بیش از یک میلیون کاربر دارد. معامله‌گران از بیش از ۱۶۰ کشور جهان در این بروکر فعالیت می‌کنند. بروکر روبوفاکس به ۱۲ زبان زنده دنیا از طریق چت زنده، تلفن و ایمیل خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته ارائه می‌دهد.

کاربران بروکر روبو فارکس می‎توانند خبرهای اقتصادی که بر روی بازار های مالی موثر هستند را در این بروکر مشاهده نمایند. همچنین تحلیل‌های مختلف تحلیلگران در خصوص فرصت‌های سرمایه گذاری گوناگون در این بروکر در اختیار معامله‌گران و سرمایه‌گذاران قرار داده می‌شود.

برکر روبو فارکس ۸ نوع دارایی و ۸۷۰۰ ابزار تجاری را در قالب بازارهای فارکس، سهام‌های شاخص، انرژی، بورس آمریکا، بورس کالا، فلزات گرانبها و کریپتوکارنسی‌ها در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. همچنین روبو فارکس دارای حساب فیوچرز جهت ترید سهام بورس لندن و بورس نیویورک می‌باشد.

هر چند سایت اصلی روبو فارکس در ایران فاقد دفتر است، اما به ایرانیان خدمات ارائه می کند و دارای پشتیبانی فارسی برای تریدرهای ایرانی است. تریدرهای ایرانی می‎توانند با استفاده از آموزش‌های روبو فارکس تریدهای خود را ارتقا داده و معاملات باکیفیتی ارائه دهند. در بروکر روبو فارکس امکان ثبت نام تریدرهای ایرانی فراهم شده است، تا با استفاده از حداقل واریزی بتوانند از انواع حساب‌های معاملاتی بهره ببرند.

بروکر روبو فارکس از زمان تاسیس خود هر روزه در حال بهبود خدمات خود و ارائه هر چه بهتر آنها با استفاده از فن آوریهای نوین می‌باشد.

اعتبار و رگوله روبو فارکس

بروکر رو بوفارکس توسط شرکت Returns در برابر شکایت از کمپانی تا مبلغ میلیون یورو بیمه شده است. مواردی مانند حذف، ارور، غفلت، تقلب و سایر ریسک ها از مواردی است که تحت پوشش شرکت Returns قرار دارند.

این بروکر محافظت از موجودی منفی را به کاربران خود ارائه می کند، یعنی در شرایط بی ثباتی بازار مانده حساب مشتریان به حالت صفر تنظیم می‌شود و منفی نمی‌شود.در این بروکر با استفاده از احراز هویت دو مرحله ای از طریق اس ام اس و کدهای پشتیبانی از حساب‌های کاربران محافظت می‌شود.

روبو فارکس تا به امروز برنده ی بیش از ۱۰ جایزه‌ی معتبر شده که توسط متخصصین معتبر صنعت مالی تایید شده اند.

از زمان فعالیت این بروکر تا به امروز گزارشی منفی در خصوص امنیت آن گزارش نشده است.

همه موارد اشاره شده در فوق دلایلی بر امنیت سرمایه و تجارت با روبو فارکس هستند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا