اجتماعی

برگزاری مراسم ختم و عروسی به جای تالار در پارکینگ‌ها!

رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی گفت: با اعمال محدودیت‌های کرونایی سوداگران با دریافت مبالغ بیشتر، میزبان مراسم شادی و عزای مردم در مکان‌های غیربهداشتی و بدون تهویه هوا شدند.

به گزارش روند بازار، خسرو ابراهیم نیا گفت: به طوری که برخی از افراد مراسمات خود را در پارکینگ‌ها اجرا می‌کنند که این کار خلاف قانون است و در صورت مشاهد با واحد صنفی برخورد می‌شود.

به گفته رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی؛ برخی مراسمات خود را در کارواش‌ها برگزار کرده و این موضوع باعث ابتلای مجدد کرونا در بین افراد شده است. به طور کلی تقریبا ۹۰درصد از تالار‌های پذیرایی و تجهیز مجالس در دو سال گذشته تعطیل و کارکنان آن‌ها بیکار شدند.

طبق اعلام اتاق اصناف، فعالان صنفی باید هر سه دُز واکسن را تزریق کرده باشند، بازرسان بر نحوه فعالیت و رعایت اصول بهداشتی در تالار‌ها نظارت می‌کنند. در صورت مشاهده فعالیت افراد مبتلا به کرونا در مراکز مذکور آن واحد طبق مقررات پلمب خواهد شد.

همچنین نصب QR کد بهداشتی در محل کسب و کار اعضا صنفی اجباری است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا