اقتصادی

بزرگترین شرکت ریلی کشور بزودی در بورس عرضه می‌شود

شرکت حمل و نقل ریلی رجا برای ورود به بازار سرمایه، پذیرش خود را در شرکت فرابورس در روز گذشته (دوشنبه ۳۱ شهریور) به ثبت رساند.

روند بازار بورس – به گزارش مهر به نقل از رجا، عضو هیئت مدیره و رئیس کارگروه تخصصی ورود شرکت رجا به بازار سرمایه با اعلام این خبر افزود: خوشبختانه با حمایت‌های سازمان تأمین اجتماعی برای افزایش سرمایه رجا و خروج از ماده ۱۴۱، شرایط لازم برای ورود به بازار سرمایه کشور برای مجموعه شرکت حمل و نقل ریلی رجا فراهم شد.

حسن اسماعیلی با بیان اینکه مقدمات این کار با تشکیل کارگروه تخصصی ورود به بازار سرمایه از تیرماه ۱۳۹۹ آغاز شد، گفت: راهکارهای افزایش سرمایه، جمع‌آوری و تدوین مستندات، برگزاری چندین جلسه مشاوره، مذاکره با کارگزاری‌های مختلف، شناسایی کارگزار واسط و … از جمله اقدامات این کارگروه برای ورود رجا به بازار سرمایه بود.

عضو هیئت مدیره و مدیر برنامه و بودجه شرکت رجا خاطرنشان کرد: شرکت حمل و نقل ریلی رجا به عنوان بزرگترین شرکت ریلی مسافری ایران با سهم حدود ۵۵ درصدی ناوگان و جابه‌جایی در کشور همچنین ظرفیت بالای انجام فعالیت‌های تعمیراتی و فنی قطارها چشم‌انداز روشنی را بعد از ورود به بازار سرمایه متصور بوده و به عنوان پیشرو در صنعت حمل و نقل ریلی مسافری کشور، به دنبال توسعه این بخش است.

اسماعیلی از کارگران زحمتکش و بازنشستگان محترم بیمه سازمان تأمین اجتماعی در کشور به عنوان بزرگترین سهامداران این شرکت در شرایط فعلی یاد کرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امید است با ورود به بازار سرمایه، شرایط اقتصادی خوبی را برای کلیه سهامداران شرکت ایجاد کنیم.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا