بورسعکس و فیلم

بشنوید | انتظار فعالان بورس از دولت جدید

نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در سخنان خود قبل از انتخابات، توجه ویژه‌ای به بورس داشتند و هر کدام مباحثی را در این مورد مطرح کردند. اما حالا که تکلیف رئیس جمهور آینده روشن شده، انتظار اهالی بازار سرمایه از دولت جدید چیست؟

به گزارش روند بازار به نقل از خبرآنلاین، پیام الیاس کردی، تحلیلگر و مدرس بازار سرمایه درمورد انتظارات اهالی بازار سرمایه از دولت جدید گفت: باید از دولت جدید درخواست کنیم یک بار برای همیشه تکلیفش را با بازار سرمایه مشخص کند. ما در بورس شعارهای خیلی قشنگی داده ایم اما باید ببینیم این بازار سرمایه ای که از آن صحبت می‌کنیم جایگاهش چیست و چه اتفاقی باید برایش بیفتد؟
وی افزود: دولت به طور مشخص بگوید برنامه‌ام برای بازار سرمایه چیست و چه جایگاهی را برایش می‌بینم. برای من به عنوان فعال بازار سرمایه، توسعه ابزارهای خود بازار سرمایه خیلی مهم است. بازار ما هنوز دو طرفه نیست. هنوز هم وقتی مردم را به سرمایه گذاری غیر مستقیم در بورس دعوت می‌کنیم، ابزار لازم را برایشان فراهم نکرده‌ایم.باید سعی کنیم برای بازار سرمایه جایگاهی درست کنیم که از این جایگاهی که در آن قرار داریم، چند پله بالاتر برویم.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا