ورزش

تاریخ جدید فروش بلیط‌های جام جهانی قطر

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) تاریخ جدید فروش بلیط های جام جهانی ۲۰۲۲ به میزبانی قطر را فردا سوم فروردین اعلام کرد.

به گزارش روند بازار، دور جدید فروش بلیط‌های جام جهانی ۲۰۲۲ از ساعت ۱۳ فردا (چهارشنبه) در سایت فیفا به مدت یک هفته آغاز می‌شود. تماشاگرانی که در مرحله نخست فروش بلیط‌ها برنده نشدند، می‌توانند شانس خود را دوباره امتحان کنند.

بر اساس اعلام فیفا؛ در این مرحله سه نوع بلیت شامل بلیت تک بازی‌های دو تیم، سری بلیط با مشارکت تیم‌های خاص و سری بلیت بازی‌های برنامه ریزی شده در چهار ورزشگاه در دسترس خواهند بود. بلیط‌ها بر اساس اولویت به فروش می‌رسند و تماشاگرانی که موفق به خرید شوند بلافاصله تأییدیه دریافت می‌کنند. تماشاگران پس از خرید بلیط برای ورود به قطر و دسترسی به ورزشگاه‌ها باید برنامه اقامتی خود را تأیید کنند.

فروش بلیط‌های جام جهانی ۲۰۲۲ از ۱۹ ژانویه آغاز شده و تاکنون ۱٫۷ میلیون تماشاگر از سراسر جهان آن را رزرو کرده‌اند. فیفا محدودیت‌های جام‌های جهانی پیشین را کاهش داده و هر تماشاگر می‌تواند شش بلیط یک مسابقه و ۶۰ بلیط برای مجموع دیدارها خرید کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا