ورزش

رسمی: بلینگام بازیکن فصل لالیگا

جود بلینگام ستاره انگلیسی رئال مادرید به عنوان بهترین بازیکن فصل ۲۰۲۳-۲۴ لالیگا انتخاب شد. 

به گزارش روند بازار، در تابستان گذشته، وقتی رئال مادرید موفق شد با رقم ۱۰۳ میلیون یورو، جود بلینگام را از بروسیا دورتموند به خدمت بگیرد، کمتر کسی فکر می کرد که این ستاره جوان بتواند چنین تاثیری روی لوس بلانکوس بگذارد و بتواند آمار ۲۳ گل و ۱۲ پاس گل را به نام خودش ثبت کند. جود بلینگام قطعاً کلیدی ترین مهره رئال مادرید برای قهرمانی در لالیگا بود. 

حالا بلینگام پس از کسب جایزه گفت: “برای این جایزه از همه تشکر می کنم. دریافت این جایزه یک افتخار بزرگ است. متاسفم که نتوانستم به صورت حضوری این جایزه را دریافت کنم. البته، واقعاً متاسف نیستم، چون خودم را برای فینال لیگ قهرمانان اروپا آماده می کنم و امیدوارم یک بار دیگر بتوانم فرصت دیدن شما را داشته باشم. این جایزه متعلق به هم تیمی ها، کادرفنی و مخصوصاً مربی است، چون اعتماد زیادی به من داشتند. همچنین از هواداران تشکر می کنم، چون در دنیا بهترین هستند. بازی کردن برای این باشگاه، یک افتخار بزرگ برای من است. زنده باد مادرید!”

روز شنبه هفته آینده، تیم های بروسیا دورتموند و رئال مادرید، فینال لیگ قهرمانان اروپا را برگزار می کنند.

منبع
پایگاه خبری فوتبالی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا