کسب و کار

بهترین آژانس تبلیغاتی در کرج: مشاوره تبلیغاتی در کرج

هنگامی که نیازهای بازاریابی دارید که فراتر از تیم شما می باشد، پیدا کردن بهترین آژانس بازاریابی در کرج می تواند یک چالش بزرگ باشد. اما در شهری مانند تهران، گزینه‌ها بی‌پایان هستند که هم عالی و هم چالش برانگیز است. اینجا در وبسازان نوین، ما مشتاق کمک به بازاریابی و تبلیغات مجموعه شما هستیم.

  1. مرور کلی درباره تبلیغات

 تبلیغات راهی برای بازاریابی کسب و کار شما به منظور افزایش فروش یا آگاه کردن مخاطبان از محصولات یا خدمات شما است. تا زمانی که مشتری مستقیماً با شما معامله کند و واقعاً محصولات یا خدمات شما را بخرد، تبلیغات شما ممکن است به ایجاد اولین برداشت مشتریان از تجارت شما کمک کند. آژانس تبلیغاتی به شما کمک میکند که کجا و چگونه تبلیغ کنید و همچنین نشان میدهد تبلیغات چه دستاوردهایی برای شما به همراه دارد. یک آژانس تبلیغاتی قوی به شما می گوید که چگونه فرآیند تبلیغات را مدیریت کنید و اطمینان حاصل کنید که چگونه سرمایه هزینه شده بابت تبلیغات برای شما سود سرشار به همراه دارد.

۲. فواید تبلیغات

با تبلیغات می تواند:

  • اطلاعات اولیه مانند اطلاعات تماس و آدرس وب سایت خود را ارائه دهید
  • با اطلاع رسانی به مشتریان بالقوه در مورد محصول یا خدمات خود، فروش را افزایش دهید
  • به مشتریان در مورد تغییرات خدمات خود، ارائه محصولات جدید، پیشنهادات ویژه و بهبودها بگویید
  • اقدام خاصی را سریع تر انجام دهید – شاید مشتریان را وادار به بازدید از محل یا وب سایت شما در زمان مشخصی کنید.
  • به مشتریان فعلی کسب و کار خود را یادآوری و اطلاع رسانی کنید
  • نگرش و برداشت مردم از کسب و کار خود را تغییر دهید
  • کمک به ایجاد یا توسعه یک نام تجاری متمایز برای کسب و کار شما
  • ایجاد آگاهی از کسب و کار شما
  • یک جایگاه یا موقعیت خاص در بازار ایجاد کنید

۳. برنامه ریزی کمپین تبلیغاتی

تبلیغات می تواند با اطلاع رسانی به مشتریان بالقوه و فعلی در مورد راه اندازی محصول جدید، پیشنهادات ویژه و بهبودها، فروش را افزایش دهد. به غیر از یادآوری کسب و کار شما به مشتریان فعلی، تبلیغات می تواند به ایجاد و توسعه یک برند معتبر از کسب و کار شما کمک کند.

تبلیغات می تواند با اطلاع رسانی به مشتریان بالقوه و فعلی در مورد راه اندازی محصول جدید، پیشنهادات ویژه و بهبودها، فروش را افزایش دهد.

بسیاری از کسب و کارها، کمپین های تبلیغاتی را برای افزایش فروش، افزایش آگاهی از برند و یا ارائه یک محصول جدید راه اندازی می کنند. شما می توانید یک پیشنهاد مقدماتی را در نظر بگیرید تا به افراد انگیزه ای برای بازدید یا تماس بدهید. با این حال باید تصمیم بگیرید که آیا مخاطب هدف شما محلی میباشد و یا منطقه ای، ملی، بین المللی یا ترکیبی است.

آیا خودتان می توانید کمپین را برنامه ریزی کنید؟

باید به دقت در مورد آنچه می‌خواهید به دست آورید و پیامی که می‌خواهید باعث جلب توجه خواننده، بیننده یا شنونده شود فکر کنید. در نظر داشته باشید که تبلیغات تنها زمانی مؤثر است که با پیامی هدفمند به مخاطبان هدف خود دست پیدا کنید که آنها را به خرید یا آشنایی بیشتر از برند شما وادار کند.

ممکن است بتوانید خودتان تبلیغاتی برای رسانه های چاپی طراحی و تولید کنید. اما اگر نیازهای تبلیغاتی شما بیشتر از یک تبلیغات محلی گاه به گاه و با قیمت پایین است، ممکن است بخواهید تبلیغات خود را به یک آژانس تبلیغاتی برون سپاری کنید. این اتفاق تنها در صورتی مناسب است که شما آمادگی سرمایه گذاری بیشتر را داشته باشید، در نتیجه طراحی حرفه ای تبلیغات شما می تواند فروش موفقی برایتان به همراه داشته باشد.

۴. محاسبه بازگشت سرمایه تبلیغات

حداکثر بودجه را در نظر بگیرید. مشخص کنید که کدام گزینه بهترین بازده ممکن را دارد – ممکن است یک یا دو تبلیغ در یک رسانه گران‌تر یا چندین آگهی در فروشگاه‌های ارزان‌تر باشد. اگر اولین کمپین شماست، با مشاوره گرفتن از سایر افراد در صنعت خود و یافتن آنچه برای آنها مفید است، خطرات خود را کاهش دهید. اطلاعاتی در مورد رسانه ای که در نظر می گیرید – به ویژه ارقام مربوط به مخاطبان یا خوانندگان و میزان نزدیکی آنها به بازار هدف شما را دریافت کنید.

۵. نظارت و مدیریت کمپین تبلیغاتی

یک کمپین تبلیغاتی خوب می‌تواند سفارش‌ها را جذب کند - اما مطمئن شوید که می‌توانید با پاسخ‌ها مقابله کنید.

یک کمپین تبلیغاتی خوب می‌تواند سفارش‌ها را جذب کند – اما مطمئن شوید که می‌توانید با پاسخ‌ها مقابله کنید. شما باید سطح پاسخ مورد انتظار را تعیین کنید و بررسی کنید که منابع کافی برای پاسخگویی به آن دارید. ممکن است به سیستمی نیاز داشته باشید تا مطمئن شوید سرنخ‌ها از دست نمی‌روند. به عنوان مثال، می توانید یک فرم استعلام استاندارد طراحی کنید تا برای افرادی که تماس های خود را انجام می دهند استفاده شود. هدف اصلی این است که تا آنجا که ممکن است در مورد آنچه تماس گیرنده می خواهد، بدانید.

نظارت بر کمپین تبلیغاتی

هر بار که پرس و جو می کنید یا خریدی انجام می دهید، بپرسید که مشتری در مورد شما چگونه شنیده است. این به شما امکان می دهد بدانید که کدام تبلیغات یا سایر فعالیت های بازاریابی موثرتر هستند. بررسی کنید که آیا الگوهایی در سوالات مربوط به زمان و مکان نمایش تبلیغات شما وجود دارد یا خیر.

اگر کوپن‌های تخفیفی را در آگهی‌های چاپی قرار می‌دهید، از کد متفاوتی برای هر نشریه‌ای که در آن ظاهر می‌شود استفاده کنید. این به شما امکان می‌دهد دقیقاً مشخص کنید که کوپن‌های دریافتی از کجا آمده‌اند.

باید به نوع فروش هر تبلیغ و اینکه آیا آنها حاشیه سود خوبی دارند نگاه کنید. توجه داشته باشید که برخی از تبلیغات ممکن است نتایج را با تاخیر انجام دهند. یک نفر ممکن است روز بعد سفارش دهد، دیگری ممکن است چند هفته یا حتی ماه صبر کند. محصولات گران‌تر ممکن است اغلب توسط مصرف‌کنندگان خریداری نشوند، بنابراین تبلیغات شما ممکن است برای حفظ برند شما در جلوی ذهن مردم برای مراجعات بعدی باشد.

۶. یک آگهی بنویسید

یک آگهی باید متناسب با نوع رسانه چاپی و علایق و عادات خواننده بالقوه باشد. به عنوان مثال، اگر تجهیزات باغبانی می فروشید، ممکن است آگهی طولانی تری برای مجله باغبانی بنویسید – جایی که می توانید فرض کنید که خواننده از قبل به موضوع علاقه مند است و بنابراین احتمال خواندن تمام متن بیشتر است. به همین ترتیب، ممکن است آگهی کوتاه تری برای یک روزنامه عمومی بنویسید.

یک تبلیغ خوب باید دارای:

یک عنوان هدفمند باشد – عنوان تبلیغاتی باید توجه خواننده را جلب کند و آنها را به خواندن وادار کند.

دارای طراحی واضح و ساده باشد – در استفاده از حروف کوچک یا پیچیده دوری کنید. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات تماس شما به راحتی قابل مشاهده است.

متن وعنوان خوب نوشته شده یا کپی شده توجه مشتری را به مزایای محصول یا خدمات جلب می کند، در نتیجه عنوان مناسب باید به این سوال پاسخ دهد که “چه سود و مزایایی برای من میتواند داشته باشد؟”

تجربه یک تبلیغ با بازدهی بالا

ما به عنوان یک آژانس دیجیتال مارکتینگ با چندین سال تجربه موفق در شهر کرج تا به امروز کسب و کارهای بسیاری را در زمینه‌های مختلف رشد داده ایم. وبسازان نوین با بهره گیری از  دانش متخصصان خود در حوزه های مختلف کسب و کار پیشرفت شما را تضمین می‌کند، کسب و کار شما برای ما اهمیت بسزایی دارد. (همون چیزی که کسب و کارت نیاز داره!)

شماره تماس: ۰۲۱۹۱۳۰۴۲۴۱

آژانس دیجیتال مارکتینگ با چندین سال تجربه موفق در شهر کرج تا به امروز کسب و کار های بسیاری را در زمینه های مختلف رشد داده ایم.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا