کسب و کار

بهترین افزونه صفحه ساز وردپرس

در این مقاله سعی کردیم تا به شما بهترین افزونه صفحه ساز وردپرس معرفی کنیم و امیدواریم که براتون مفید باشه.

به نقل از وبسایت ورا وب : وردپرس بهترین و ساده ترین cms طراحی سایت می‌باشد که روزانه هزاران سایت با استفاده از آن ایجاد می‌شوند. اولین نکته و مشکلی که بیشتر صاحبان کسب و کار ها بعد از ایجاد سایت خود با وردپرس با آن مواجه می‌شوند، طراحی و ساختن صفحات مختلف آن است. در ادامه می‌خواهیم بیشتر به این موضوع بپردازیم.

بهترین افزونه صفحه ساز وردپرس

بهتر است خیلی سریع و بدون فوت وقت برویم به سراغ موضوع اصلی خودمان یعنی بهترین افزونه صفحه ساز وردپرس. فقط قبلش یک نکته ای رو میخواستم بهتون بگم که به نظرم براتون مفید باشه.

اگر که هنوز برای کسب و کار خودت سایت نساختی و فروش خودت رو آنلاین نکردی، پیشنهاد من به شما این هست که از سرویس طراحی سایت ورا وب با ۳۰% تخفیف ویژه استفاده کنید.

پس بریم سراغ ادامه موضوع امروز. برای اینکه بتوانید صفحات وردپرس خود را طراحی کنید از افزونه های زیادی می‌توانید استفاده کنید ولی بعضی از این افزونه ها سنگین هستند و سرعت سایت شما را ضعیف می‌کنند و برخی دیگر هم با توجه به هزینه ای که بابت آنها پرداخت می‌کنید، امکانات خوبی را ندارند و شما را خسته می‌کنند. 

اما این افزونه ای که امروز میخواهم به شما معرفی کنم، هیچکدام از این مشکل ها را ندارد و کاملا حرفه ای و درجه ۱ است. افزونه المنتور، معروف ترین و محبوب ترین افزونه صفحه ساز وردپرس است که شما می‌توانید فقط با کشیدن و رها کردن می‌توانید هر چیزی را که در ذهن خود دارید را ایجاد کنید. این افزونه امکانات حیرت انگیز زیادی دارد که فقط گوشه ای از آن را برای شما معرفی می‌کنم.

طراحی سایت فقط با چند کلیک

۱.طراحی با چند کلیک

فقط با چند کلیک و کشیدن و رها کردن می‌توانید به راحتی هر چیزی را که تصور می‌کنید را ایجاد کنید و آن را مطابق با میل خود شخصی سازی کنید.

۲.المان های اختصاصی

المنتور پرو دارای المان های اختصاصی ویژه ای است که تمام نیاز های یک طراح سایت را رفع می‌کند و به راحتی آب خوردن می‌توانید از آن استفاده کنید.

۳.فرم ساز

تمامی سایت ها حداقل برای یکبار هم که شده به ایجاد فرم در سایت خود نیاز دارند و مجبور به خرید افزونه های فرم ساز گران می‌شوند. اما شما با خرید افزونه المنتور پرو می‌توانید فقط با پرداخت یکبار هزینه، هم ویرایشگر خوبی داشته باشید و هم هرنوع فرمی را که نیاز داشته باشید را طراحی کنید.
حتی فرم های چند مرحله ای.

۴.پاپ آپ ساز

شما به آسانی می‌توانید فقط با چند کلیک یک پاپ آپ زیبا و حرفه ای طراحی کنید و بازاریابی سایت خودتان را بسیار حرفه ای و جذاب کنید و فروش خودتان را افزایش دهید.

۵.ووکامرسی

افزونه المنتور پرو کاملا با ووکامرس منعطف بوده و شما میتوانید ۴ صفحه اصلی ووکامرس : صفحه محصول، صفحه دسته بندی، صفحه محصولات و صفحه دسته بندی ها را به راحتی و در کمترین زمان ممکن طراحی کنید و آن را مطابق با نیاز خود شخصی سازی کنید.

۶.دکمه های سفارشی

با استفاده از افزونه المنتور پرو و استفاده کمی از css می‌توانید هرنوع دکمه ای را که می‌خواهید را طراحی و سفارشی سازی کنید و خود را از استفاده از افزونه های بی کیفیت دیگر، بی نیاز کنید.

۷.css سفارشی

شما حتی می‌توانید برای تمام المان های المنتور که در سایت خودتان از آن استفاده می‌کنید کلاس css تعریف کنید و دیگر هیچ محدودیتی را در اجرای طرح مورد نظر خود نخواهید داشت و سایتی کاملا سبک و حرفه ای خواهید داشت.

اگر که هنوز افزونه المنتور پرو رو خریداری نکردی، میتونی همین الان با کمترین هزینه نسبت به مارکت های دیگر آن را از ورا وب خریداری کنید، درضمن افزونه المنتور پرو ورا وب لایسنس ندارد و شما می‌توانید فقط با پرداخت یکبار هزینه آن را در بی نهایت سایت استفاده کنید و هیچ محدودیتی از این بابت ندارد.

امیدوارم که این مقاله برای شما مفید بوده باشه و به شما در انتخاب بهترین افزونه صفحه ساز وردپرس کمک زیادی کرده باشه و توانسته باشید بهترین نتیجه را بگیرید.
از همراهی شما صمیمانه سپاس گذاریم.

راستی اگر که تصمیم گرفتید از افزونه المنتور پرو ورا وب استفاده کنید و خرید اول شما از سایت ورا وب است با استفاده از کد تخفیف زیر می‌توانید ۱۰% تخفیف ویژه مخصوص کاربران سایت روند بازار استفاده کنید.

کد تخفیف : v_10

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا