کسب و کار

بهترین دستگاه کپی برای اداره و خانه

با ورود دستگاه کپی به بازار دگرگونی بزرگی در چاپ به وجود آمد. این دستگاه با قابلیت و ویژگی‌های متفاوت به بازار ورود پیدا کرد. امروزه این دستگاه در سازمان ها، شرکت‌های بزرگ و کوچک و ادارات نقش بسزایی دارد.

یک دستگاه کپی، دقیقاً همان چیزی است که شرکت ها و مؤسسات آموزشی و خدماتی برای انجام امور چاپی خود به آن نیاز دارند. برندهای متنوعی از این دستگاه ها در بازار موجود هستند اما اینکه کدام یک از آن ها بهترین دستگاه کپی است، به بررسی و دقت بیشتری نیاز دارد.

انواع دستگاه کپی در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند؛ برخی از این تجهیزات ابعاد کوچکی دارند و برای کسب و کارهای معمولی به کار می روند؛ برخی دیگر از انواع دستگاه کپی، بزرگ تر و مجهزتر هستند و برای شرکت های تبلیغاتی و تجاری کاربرد دارند.

هر یک از انواع برندهای کپی موجود در بازار مزایا و ویژگی های خاص خود را دارند؛ تصمیم برای خرید بهترین دستگاه کپی و اقدام آگاهانه در این زمینه می تواند هزینه های شما را مدیریت کرده و سرعت امور چاپی را افزایش دهد. اگر بتوانید بهترین دستگاه کپی را خریداری کنید، پول خود را در دراز مدت سرمایه گذاری کرده اید؛ بی شک، خرید یک دستگاه کپی چند منظوره با قابلیت های اسکن، فکس و… می‌تواند کسب و کار شما را گسترش دهد. تمام مواردی که در خرید یک دستگاه کپی اهمیت دارند، مانند گارانتی، قیمت، کارآیی، برند تولیدکننده و…، باید مورد توجه قرار گیرند.

انواع دستگاه کپی

دستگاه‌های فتوکپی دارای انواع مختلفی شامل دستگاه‌های کپی سیاه و سفید، رنگی، چند کاره، اداری و خانگی با برندهای متنوع است. قیمت این دستگاه بر اساس مدل و کارایی تغییر میکند. مدل‌های اداری معمولا گرانتر از خانگی است زیرا کپی اداری از قابلیت و ویژگی های بیشتری برخوردار است.

دستگاه کپی سیاه و سفید: دستگاه‌هایی هستند که فقط از یک رنگ تونر استفاده می‌کنند که مشکی است و دارای ظرفیت‌های مختلفی هستند، دستگاه‌های کپی کم حجم و دستگاه های با سرعت بالا و حجم بالا. این دستگاه‌های کپی برای مصارف اداری ساخته شده است.

دستگاه کپی رنگی: همان طور که از اسمش پیداست این مدل از دستگاه‌ها، کپی‌های رنگی تولید می‌کنند. این سری از بهترن دستگاه های کپی محسوب می‌شود که همچنین می‌توانند کپی‌های سیاه و سفید را ایجاد نمایند. این دستگاه‌های کپی معمولا چند منظوره هستند. آنها ۴ درام و ۴ کارتریج  دارند.

دستگاه کپی رومیزی: بهترین دستگاه کپی برای استفاده در منزل، مدل رومیزی است. همان طور که از نام این دستگاه پیداست، دستگاه فتوکپی رومیزی یک محصول کوچک و سبک است که در دو مدل ساده و چند کاره تولید می‌شود. از همه مهم‌تر این که وزن کپی رومیزی پایین بوده و به همین دلیل، جابجایی آن بسیار راحت است. ظرفیت سینی دستگاه کپی رومیزی کم است و سرعت چاپ و مرتب‌سازی این مدل، معمولا محدودتر از دیگر مدل‌هاست.

دستگاه کپی چندکاره: این نوع از انواع دستگاه کپی می‌توانند علاوه بر کپی کردن، عملکردهای متعدد دیگری را نیز در اختیار شما قرار دهند. آنها همچنین به عنوان محصولات چند منظوره شناخته می شوند. تولید کنندگان دستگاه‌های کپی در حال حرکت به این سمت از دستگاه‌ها هستند.

چنانچه نیاز به راهنمایی برای خرید دستگاه کپی دارید، سری به فروشگاه اینترنتی کیومیتا بزنید و با کارشناسان فروش و متخصصان این مجموعه برای دریافت مشاوره رایگاه در تماس باشید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا