کسب و کار

بهترین سایت اجاره خانه در ایران (۱۰ سایت برتر)

با توجه به وضعیت اقتصادی، این روزها درصد زیادی از مردم مجبور به رهن و اجاره خانه هستند. همان‌طور که می‌دانید جست‌وجو برای یافتن آپارتمانی مناسب سخت و زمان‌بر خواهد بود. برخی از افراد هر چند سال یک بار و عده‌ای هر سال با این پروسه پیدا کردن خانه و نقل مکان دست و پنجه نرم می‌کنند. چرخیدن در خیابان‌ها، بازدید از خانه‌های مختلف و از این بنگاه به آن بنگاه رفتن و پیدا کردن مشاور املاک مطمئن حسابی متقاضیان اجاره خانه را خسته و کلافه می‌کند. همین مساله باعث شد سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی به وجود بیایند که به راحتی صاحبان ملک و متقاضیان را به هم وصل کنند. در این مطلب قصد داریم بهترین سایت اجاره خانه را به شما معرفی کنیم.

به جای ساعت‌ها سردرگمی و گشتن در خیابان‌ها اول با چند کلیک مشخصات، عکس و قیمت خانه را مشاهده کنید؛ سپس در صورت تمایل برای بازدید حضوری بروید. وب‌سایت‌های حوزه مسکن با امکانات متنوع برای جذب مشتری با یکدیگر در رقابت هستند. ما در میان این رقبا شما را با بهترین‌ها آشنا می‌کنیم.

معیارهای انتخاب بهترین سایت های اجاره خانه

قبل از این که بگوییم بهترین سایت اجاره خانه کدام وب‌سایت‌ها هستند، باید به این بپردازیم که اصلا بر چه اساسی این سایت‌ها عنوان بهترین را از آن خود می‌کنند. این معیارها عبارت‌اند از:

  • امکان جست‌وجوی آسان و سریع
  • ارائه تجربه کاربری روان و مطلوب
  • تعداد آگهی‌ها و شهرها و مناطق تحت پوشش
  • ارائه اطلاعات کامل و به‌روز
  • ارائه تصاویر منازل
  • برخورداری از پشتیبانی قوی

۱- زومیلا | بهترین سایت اجاره خانه

زومیلا به عنوان بهترین سایت اجاره خانه در ایران از سال ۱۳۹۷ در زمینه خرید‌وفروش و رهن‌واجاره ملک در سراسر ایران شروع به فعالیت کرده و در این مدت توانسته به یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌ها در این حوزه تبدیل شود. برای خرید و اجاره ملک می‌توانید در زومیلا به جست‌وجو بپردازید و آگهی‌های املاک را همراه با اطلاعات دقیق آن‌ها (قیمت، مشخصات ملک، تصویر ملک، اطلاعات تماس و…) مشاهده کنید. جست‌وجوی آسان، سریع و به دور از پیچیدگی در سایت زومیلا امکان‌پذیر است. نکته مهم دیگر این است که آگهی‌های زومیلا فقط محدود به رهن و اجاره آپارتمان در تهران نیست؛ بلکه زومیلا آگهی‌های خرید و فروش ملک و رهن و اجاره خانه و آپارتمان در بیش‌تر شهرهای ایران را پوشش می‌دهد. همچنین اگر آژانس املاک یا مشاور هستید، می‌توانید فایل‌های خود را ثبت کنید تا آگهی‌های شما در سایت به نمایش عمومی دربیاید.

زومیلا بهترین وب سایت جستجوی املاک کشور

۲- دیوار

دیوار فعالیت تخصصی در حوزه اجاره خانه ندارد؛ یعنی این سایت صرفا به مسکن مربوط نیست اما یکی از دسته‌بندی‌های آن املاک است. سایت دیوار که همه ما با آن آشنا هستیم و از شهرت و اعتبار خوبی برخوردار است، در دسته‌بندی املاک بخش قابل‌توجهی از بازار ثبت آگهی‌های خانه را به خود اختصاص داده است. دیوار بیش‌تر شهرهای ایران را پوشش می‌دهد و تعداد آگهی‌های آن بسیار زیاد است. بر اساس شهر و محله، بودجه، متراژ، امکانات ملک و … می‌توانید آگهی‌ها را فیلتر کنید و زودتر به ملک مورد نظرتان برسید. جست‌وجوی ملک از طریق اپلیکیشن دیوار هم امکان‌پذیر است.

دیوار سایت جستجوی املاک کشور

۳- شیپور یکی از بهترین سایت های اجاره خانه

شیپور هم مانند دیوار سایت اختصاصی مسکن نیست؛ اما یکی از حوزه‌های فعالیت آن، ثبت آگهی املاک است. اگر قصد خرید یا اجاره خانه دارید در سایت شیپور می‌توانید به جست‌وجوی ملک در سراسر ایران بپردازید. بر اساس محل، سن بنا، قیمت، متراژ، تعداد اتاق و… می‌توانید فایل‌ها را فیلتر کنید تا با توجه به سلیقه‌تان و بودجه‌ای که در اختیار دارید هر چه سریع‌تر به ملک موردنظرتان برسید. در سایت شیپور تعداد بسیار زیادی آگهی ثبت شده و مشاوران املاک و مالکان شخصی می‌توانند آگهی خود را رایگان در شیپور ثبت کنند. همچنین کار با این سایت بسیار آسان است و تجربه کاربری مطلوبی را ارائه می‌دهد.

۴- کیلید

هنگام انتخاب بهترین سایت اجاره خانه حتما سایت کیلید در لیست بهترین‌ها قرار می‌گیرد. با جست‌وجو در میان آگهی‌های متنوع سایت کیلید می‌توانید متناسب با بودجه و سلیقه خود مناسب‌ترین ملک را پیدا کرده و اجاره کنید یا بخرید. از طرفی دیگر، آژانس‌های املاک و همچنین مالکین شخصی که قصد فروش یا رهن و اجاره ملک دارند می‌توانند آگهی ملک خود را در کیلید ثبت کنند. از مزایای سایت و اپلیکیشن کیلید می‌توان به امکان جست‌وجوی ملک روی نقشه و دسترسی به آخرین و به‌روزترین قیمت‌ها در بازار مسکن اشاره کرد.

۵- سایت شابش

شابش وب‌سایت تخصصی درج آگهی‌های املاک است و بیش‌تر شهرهای ایران را پوشش می‌دهد. اگر قصد اجاره خانه دارید نیازی نیست در ترافیک وقت و انرژی خود را هدر بدهید. با چند کلیک در سایت آدرس به آسانی می‌توانید ملک مورد نظر خود را پیدا کنید و مشخصات و جزئیاتش را ببینید. در ضمن مشاورین املاک می‌توانند در این سایت آگهی‌های رهن و اجاره و خرید و فروش انواع ملک را ثبت کنند تا این آگهی‌ها توسط هزاران مشتری در سراسر ایران دیده شوند.

سایت شابش سایت آگهی املاک کشور

۶- ایران فایل

ایران فایل یکی از بهترین سایت های جست‌وجوی ملک در زمینه رهن و اجاره و همچنین خرید و فروش است. در سایت ایران فایل تنوع آگهی‌های ملکی بالاست و افراد در طبقات مختلف جامعه با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارند می‌توانند مورد مناسبی را برای سکونت پیدا کنند. سرعت و سهولت دسترسی به فایل‌های ملکی دو مشخصه مهمی هستند که ایران فایل را به بهترین سایت اجاره خانه تبدیل کرده‌اند. در ضمن در سایت ایران فایل می‌توانید از اخبار روز مسکن و شهرسازی مطلع شوید. البته این نکته را هم یادآور شویم که برای مشاهده جزئیات فایل‌های ملکی باید در سایت ثبت‌نام کنید.

۷- سایت دلتا

وب‌سایت دلتا به صورت تخصصی در زمینه خرید و فروش و رهن و اجاره ملک در سراسر ایران فعالیت می‌کند. اگر برای یافتن ملک مورد نظرتان به دنبال بهترین سایت اجاره خانه هستید، باید به شما بگوییم که در سایت دلتا با بودجه‌ای که دارید و مطابق معیارها و سلیقه‌تان می‌توانید مناسب‌ترین فایل‌های ملکی را مشاهده کنید. در ضمن دلتا یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه مسکن است.

۸- دودوتا

وب‌سایت دودوتا یکی دیگر از بهترین سایت‌ها در زمینه جست‌وجوی ملک چه به منظور اجاره خانه و چه خرید خانه است. متقاضیان خرید یا اجاره ملک و فروشندگان و اجاره‌دهندگان ملک می‌توانند به صورت رایگان از امکانات این سایت استفاده کنند. دودوتا بسیاری از شهرهای ایران را پوشش می‌دهد و سهولت استفاده یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه و ارزشمند این سایت است. در سایت دودوتا امکان جست‌وجوی املاک روی نقشه نیز وجود دارد.

۹- سایت آدرس

اگر در تهران به دنبال خرید یا رهن و اجاره خانه هستید، با مراجعه به سایت آدرس می‌توانید خانه دلخواه خود را پیدا کنید. در حال حاضر سایت آدرس فقط در تهران فعال است و آگهی‌های مناطق ۱ تا ۵ را پوشش می‌دهد. در آدرس با استفاده از نیروی متخصص کارشناس معماری، اطلاعات دقیق،‌ پلان کامل و تصاویر مناسبی از منازل تهیه می‌شود تا امکان بازدید بهتر و دقیق‌تری برای خریدار فراهم شود.

۱۰- ملک‌ رادار

ملک رادارکه از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده، انواع آگهی‌های خرید، فروش، رهن و اجاره را از سایت‌ها و روزنامه‌های مختلف جمع‌آوری می‌کند و در اختیار عموم مردم قرار می‌دهد. مقایسه انواع آگهی‌های ملکی و یافتن سریع و آسان گزینه مورد نظر، هدفی است که «ملک‌ رادار» دنبال می‌کند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

‫۳ دیدگاه ها

  1. یکی از بهترین سایت اجاره املاک مبله به سفارتها و خارجی های مقیم ایران سایت دلتا هوم است که یکی از آژانس های زیر مجموعه گروه املاک دلتا است و از فایلینگ مبله بسیار قدرتمندی بهره مند بوده و همیشه اولین انتخاب مالکین ملک مبله بابت سپردن برای اجاره به خارجی و سفارتها، سازمانها و شرکتهای خارجی در ایران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا