کسب و کار

بهترین سایت های خرید و فروش ملک کدامند

برنامه های املاک به لطف راحتی که با جستجوهای اینترنتی ایجاد می کنند، میلیون ها بازدید ماهانه دریافت می کنند. طبق تحقیقات به دست آمده ۹۷٪ از خریداران خانه جستجوهای خود را به صورت آنلاین انجام می دهند. اپلیکیشن‌های املاک موبایل پایگاه داده‌ای عظیم از خانه‌ ها، آپارتمان ‌ها و ساختمان ‌های تجاری را در کف دست شما قرار می‌دهند.

آنها از طریق جستجوهایی که بر اساس مکان، تعداد اتاق خواب ها، متراژ مربع و موارد دیگر فیلتر شده اند، به خریداران خانه، اجاره کنندگان و سرمایه گذاران احتمالی سود می برند. در اینجا می خواهیم شما را با سایت های فروشنده خرید و فروش ملک آشنا کنیم.

نقش وب سایت ها در خرید و فروش ملک

وب سایت های املاک و مستغلات هر ماه بازدیدهای زیادی را به خود جلب می کنند زیرا هم برای خریداران و هم برای فروشندگان ارزش افزوده ایجاد می کنند. خریداران می‌توانند صدها خانه را در عرض چند ساعت از راحتی روی کاناپه‌هایشان پیش‌نمایش کنند. همچنین فروشندگان خانه نیز در این کار نقش دارند. خانه های آنها توسط صدها خریدار در بازار که به دنبال خرید خانه جدید هستند مشاهده می شود.

این وب‌سایت ‌ها فهرست ‌ها را به سرعت و با دقت به‌روزرسانی می‌کنند، ابزارهای مختلفی را برای خریداران و فروشندگان فراهم می‌کنند تا بهترین اطلاعات را به دست آورند و فرآیند خرید و فروش را برای کارآمدتر کردن آن ساده‌تر می‌کنند.

ما چند وب سایت املاک و مستغلات را بر اساس سهولت و عملکردهای جستجوی آنها، ویژگی های پشتیبانی که ارائه می دهند و هزینه های آنها را بررسی کردیم. در اینجا بهترین وب سایت های املاک و مستغلات را برای نیازهای شما انتخاب کرده ایم.

بهترین سایت های خرید و فروش ملک

۱-زومیلا

سایت زومیلا قوی‌ترین مجموعه ابزارها را برای خریداران، فروشندگان، صاحبخانه‌ ها، اجاره‌کنندگان، نمایندگان و سایر متخصصان خانه ارائه می‌دهد. قدرت و انعطاف زومیلا، آن را به بهترین وب سایت املاک و مستغلات در بررسی ما تبدیل کرده است.

ویژگی های سایت زومیلا

  • بزرگترین پایگاه داده با بیش از ۱۳۵ میلیون ملک.
  • طبقه بندی معیارهای گسترده.
  • پیوندهایی برای دریافت منابع مالی از پیش واجد شرایط.
  • مجموعه ای از راهنمای چگونگی در مورد خرید و فروش خانه.
  • مجموعه ای از برنامه های تلفن همراه تا بتوانید در هر جایی تحقیق خود را انجام دهید.

سایت زومیلا به شما امکان می‌دهد خانه ‌ها و آپارتمان ‌ها را جستجو کنید، خانه‌ های خود را برای فروش یا اجاره فهرست کنید، در صورت وجود عکس‌ها و ویدیوها، آنها را مشاهده کنید. جستجوهای خود را ذخیره کنید، و اعلان‌های به‌روزرسانی‌های معیارهای جستجوی خود را دریافت کنید.

۲-سایت دیوار

این برنامه به شما امکان می دهد خانه ها را جستجو کنید، تصاویر و تورهای ویدیویی را مشاهده کنید و معیارهای محله مانند سطوح نویز را مقایسه کنید. و تمام لیست های خود را به صورت بلادرنگ به روز می کند، بنابراین شما همیشه جدیدترین اطلاعات را خواهید داشت. یک شکل را با نوک انگشت خود روی نقشه برنامه بکشید و فقط ویژگی های آن شکل جغرافیایی را ببینید.

وب سایت و برنامه های تلفن همراه گزینه عالی برای خرید و فروش املاک هستند. از آنجایی که خریداران و اجاره‌کنندگان خانه بسیاری از جستجوهای خود را با استفاده از دستگاه‌های تلفن همراه خود انجام می‌دهند، این واقعیت که برنامه دیوار قدرتمند، ساده و آسان برای استفاده است، آن را برای بهترین برنامه تلفن همراه انتخاب می‌کند.

ویژگی برنامه دیوار

  • با کشیدن یک حلقه با انگشت خود روی نقشه، جستجوی جغرافیایی خود را به خوبی تنظیم کنید.
  • برای ذخیره معیارهای جستجوی خود باید وارد شوید یا ثبت نام کنید.
  • برخی از ویژگی هایی که مردم در مورد برنامه بیشتر دوست دارند، نمای نقشه های متعدد آن برای هر ملک است. به عنوان مثال، می توانید ملک ترسیم شده را روی نقشه ای مشاهده کنید که مکان های خرید و غذا خوردن، مدارس، زمان رفت و آمد و موارد دیگر را نشان می دهد.

۳-سایت ملکانا

وب سایت ملکانا اطلاعات کافی برای راهنمایی شما در فرآیند فروش ارائه می دهد. وب‌سایت ‌های املاک و مستغلات زیادی وجود دارد که خریداران و فروشندگان خانه می‌توانند از آنها سر بزنند. با این حال، سایت ملکانا با توجه به پایگاه داده بزرگ، بهترین است.

این وب ‌سایت ابزارهای فراوانی را برای خریداران، فروشندگان و متخصصان به همراه راهنماهای «چگونه» برای کمک به افراد حاضر در سایت فراهم می‌کند تا فرآیند را برای هر کسی که به دنبال خرید یا فروش خانه است، آسان‌تر کند.

سخن آخر

وب سایت زومیلا، ملکانا و برنامه دیوار جزء بهترین ها هستند که شما می توانید با ورود به این برنامه ها برای خرید یا فروش ملک اقدام نمایید. اگر سوالی دارید می توانید با ما در تماس باشید.

برای مشاهده بهترین سایت های خرید و فروش ملک  به کی برتره مراجعه کنید

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا