کسب و کار

بهترین سبک‌ کاغذ دیواری‌ تا ایده پشت تلویزیون ۱۴۰۱

کاغذ دیواری هایی با طرح ساده در طیف رنگی متنوعی در بازار موجود می باشند و شما می توانید متناسب با نورگیر بودن، کم نور بودن و سبک دکوراسیون مدرن یا کلاسیک بهترین رنگ را انتخاب کنید. اکثر طرح های کاغذ دیواری برای کامل و چشمگیر شدن به کاغذ دیواری ساده نیاز دارند. ترکیب دو کاغذ دیواری در کنار یکدیگر زیبایی چشمگیری ایجاد خواهد کرد.  نمونه های از جدیدترین کاغذ دیواری ۱۴۰۱ :

کاغذ دیواری ساده سفید ، طوسی ، کرم و شیری

این رنگ از کاغذ دیواری ها جزو رنگ های خنثی به شمار می روند و به راحتی می توانند با طرح ها و رنگ های دیگر ست شوند. از کاغذ دیواری های به رنگ شاد می توان برای دکوراسیون اتاق خواب استفاده کرد. به عنوان مثال کاغذ دیواری صورتی برای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه بسیار ایده آل خواهد بود.

استفاده از کاغذ دیواری سفید رنگ در دکوراسیون پذیرایی می تواند برای سالها مدل و طرح مد نظر را حفظ کند . رنگ سفید رنگی است که با هر نوع طرح دکوراسیونی به راحتی قابل تطابق است .

اخبار مرتبط

امروزه کاغذ دیواری ساده با رنگ طوسی نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است و اکثر افراد دوست دارند با رنگ کابینت های طوسی آن را ست کنند .
رنگ کرم و شیری نیز همانند رنگ سفید طرفداران خاص خودشان را دارند و بسیار ایده ال هستند .

مدل های تزیین و دیزاین میز کنسول

همه ی ما در موقع دیزاین و تزیین محل زندگی خود با وسیله ای به نام میز کنسول مواجه شده ایم. میزهای کنسول انواع مختلفی دارند اما در مجموع به میزهایی میز کنسول گفته می شود، که به دیوار تکیه داده می شوند یا به عبارتی دیگر از یک سمت توسط دیوار پوشانده شده است. بعضی از این میزها به دیوار نصب می شوند و فاقد پایه هستند، بعضی دیگر هم همانند دیگر میزها دارای پایه هستند. همواره برای خانم ها دیزاین میز کنسول امر مهمی محسوب می شود. زیرا این میزها معمولا در مکان هایی از خانه واقع می شوند که دید زیادی دارند.

از چه وسایلی برای تزیین میز کنسول استفاده کنیم؟

ابتدا مدل میز کنسول خود را در نظر بگیرید، اگر فانتزی است از وسایل مدرن و اگر کلاسیک است از اکسسوری های نوستالژیک استفاده کنید. اگر کنسول را در قسمت پذیرایی خانه قرار می دهید، بهتر است که حتما از گلدان های زینتی و آباژورهای رومیزی کوچک استفاده کنید.

چگونه میز کنسول را دکور کنیم؟

گل و گلدان خاصیت طراوت بخشیدن به فضا را دارد و همچنین آباژورهای کوچک با نور ملیحی که دارند باعث می شوند که طیف رنگ زیبایی در فضا شکل گیرد. همانگونه که گفتیم، مدل کنسول امر مهمی در باب تزیین آن می باشد.

 اگر می خواهید که کنسول را زیر آینه قرار دهید، بهتر است از آینه های مخصوص استفاده کنید. آینه کنسول مدرن به گونه ای برش خورده است که اشکال خاص هندسی را با شکل میز متناسب می کند. آینه کنسول ها اشکال گوناگونی دارند؛ در هنگام خرید دقت کنید که شکل هندسی در تبعیت با میز کنسول باشد

– در بعضی از خانه ها میز کنسول در مجاورت یا نزدیکی تی وی ست قرار می گیرد، به همین منظور نیاز است که کنسول را با میز تلویزیون ست کنیم. ست کنسول و میز تلویزیون، موجب هماهنگی و آرامش در محیط مورد نظرمی شود. نکته ی مهم و ضروری در این باره این است که میز کنسول بایستی حتما بلندتر از میز تلویزیون باشد.

– برای دیزاین میز کنسول در ست، در نظر بگیرید که از اکسسوری های هم رنگ یا هم سبک استفاده کنید. توجه داشته باشید که برای دیزاین میز کنسول تا جایی که می توانید از رومیزی یا رانر استفاده نکنید. زیرا این دسته از رومیزی ها دیگر جایی در ژورنال امروزی ندارند.

در پایان توجه داشته باشید که میز کنسول ویترین نیست که هر چه زینتی داشته باشید را روی آن بچینید! این کار باعث ناآرامی محیط می شود و بهتر است به صورت هدفمند دیزاین کنید.

لذت داشتن شیک ترین دیوار پشت تلویزیون فقط با همین نکات ساده

لذت داشتن شیک ترین دیوار پشت تلویزیون فقط با همین نکات ساده

ایده پشت تلویزیون شاید با خودتان فکر کنید که برای داشتن دیواری زیبا و جذاب برای فضای پشت تلویزیون، باید هزینه زیادی کنید یا اینکه اصلا منزل شما مناسب چنین تزیینی نباشد. اما ما به شما ثابت می‌کنیم که بسته به سبک دکوراسیون داخلی چطور می‌توانید با صرف هزینه‌ای معقول، زیباترین دیوار پشت تلویزیون را داشته باشید.

  • دیوار پشت تلویزیون با کنافکناف یکی از بهترین متریال‌ها برای تزئین این فضاست. شما می‌توانید با کناف هر طرح و مدلی که می‌پسندید را اجرا کرده و حتی طرح‌های مفهومی و یا جادار برای قرارگیری اکسسوری طراحی کنید.
  • دیوار پشت تلویزیون با گچمتریال گچ برای تزئین ارزان قیمت این فضا بسیار مناسب است. کسانی که قصد دارند طرح‌های ساده و مینیمال یا کنده کاری ظریف اجرا کنند، این متریال بهترین گزینه است. امروزه پنل‌های پیش ساخته گچ‌بری شده هم وجود دارند که نیاز به اجرای بنایی نیست و نصب بسیار راحت و کثیف کاری بسیار کمی دارند.
  • دیوار پشت تلویزیون با سنگ آنتیکمدل دیوار پشت تلویزیون جدید که امروزه در خانه‌های لوکس و مدرن هم طرفداران زیادی پیدا کرده، تزیین با سنگ آنتیک است. زیبایی و درخشندگی این سنگ‌ها بسیار زیباست و حتی می‌توانید با نورپردازی داخلی، زیبایی آنها را در شب چندین برابر کنید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا