کسب و کار

بهترین فرصت خرید و فروش دوج کوین و شیبا با کارمزد صفر

بازار رمزارزها یکی از پرریسک‌ترین و درعین‌حال پرسودترین بازارهای مالی است و بسیاری قصد دارند از آن نهایت بهره را ببرند. اگر شما هم با نوسانات بازار ارزهای دیجیتال وسوسه شده‌اید و می‌خواهید در این مسیر جذاب قدم بردارید، باید در ابتدا در یک صرافی ثبت‌نام کنید. صرافی ارز دیجیتال والکس یک صرافی ایرانی است که امکان خریدوفروش رمزارزها به‌صورت مستقیم با تومان را فراهم آورده است. صرافی والکس یکی از صرافی‌های پرامکانات در ایران است که می‌تواند با بسیاری از رقبای خارجی خود رقابت کند. در ادامه قصد داریم به معرفی این صرافی پرداخته و ویژگی جدید آن، یعنی معامله شیبا و دوج با کارمزد صفر را بررسی کنیم.

معرفی صرافی والکس

صرافی والکس توسط تیمی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه شریف و تهران تاسیس شده که در زمینه‌های مختلف، اعم از برنامه‌نویسی تا اقتصاد و مدیریت مالی تخصص دارند. با داشتن تیمی از متخصصان حرفه‌ای، این صرافی توانسته امکاناتی را به مشتریان ارائه دهد که نمونه آن در دیگر صرافی‌ها کم‌تر دیده می‌شود. به عنوان مثال والکس اولین صرافی در ایران است که به مشتریان خود بات معاملگر ارائه می‌دهد که در ادامه به طور مفصل‌تری به معرفی آن خواهیم پرداخت. صرافی ارز دیجیتال والکس یکی از صرافی‌های پرطرفدار ایران است که هر روز محبوبیت آن بیشتر می‌شود.

اولویت اول والکس: امنیت و حفظ دارایی‌های مشتریان

اولین هدف والکس به گفته خود، ایجاد بستری امن برای انجام معامله‌ها و حفظ دارایی‌های مشتریان است. برای دستیابی به این هدف، والکس متخصصانی در حوزه امنیت سایبری را به‌کار گرفته است. تمامی داده‌های ردوبدل شده بین کاربر و سامانه، به طور کامل رمزنگاری می‌شوند و امکان سرقت اطلاعات وجود ندارد. سرورهایی که داده‌ها را نگهداری می‌کنند، توسط چندین لایه فایروال و انواع سیستم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری محافظت می‌شوند.

مورد بعدی که والکس برای امنیت کاربرانش کرده، رمزگذاری داده‌های مهم و هویتی کاربران است؛ بنابراین حتی در صورتیکه به فرض محال فردی بتواند از تمامی لایه‌های امنیتی تعبیه شده توسط تیم امنیت سایبری والکس عبور کند، به دلیل رمزنگاری بودن داده‌ها، آن فرد نمی‌تواند هیچ کاری با آن داده‌ها بکند؛ علاوه بر رمزنگاری، از تمامی داده‌های کاربران بک آپ گرفته می‌شود و امکان ازدست‌رفتن آن‌ها تحت هیچ شرایطی وجود ندارد.

دوج کوین

تمامی دسترسی‌های مهم مانند ورود به سامانه، برداشت پول یا تغییر رمز عبور دارای فرایند تایید دومرحله‌ای هستند و همچنین صرافی ارز دیجیتال والکس تمامی فرایندهای مهمی که در اکانت شما اتفاق می‌افتد را با ایمیل و پیامک به شما اطلاع خواهد داد. درنتیجه اگر فردی به صورت غیرمجاز به حساب شما دسترسی داشته باشد، شما بلافاصله اطلاع پیدا می‌کنید.

خوب است بدانید که صرافی ارز دیجیتال والکس دارایی‌های مشتریان خود را در کیف پول‌های اختصاصی سرد (بدون نیاز به سرور و اینترنت) نگهداری می‌کند و در هر شرایطی دارایی‌های شما جایشان امن خواهد بود.

ویژگی‌ها و مزایای صرافی ارز دیجیتال والکس

  • داشتن بازارهای مالی پیشرفته که بسیاری از آن‌ها بر پایه تومان هستند.
  • امکان خریدوفروش آسان بیش از ۱۲۰ رمزارز
  • داشتن ابزارهای به‌روز برای معامله و مدیریت سود و ضرر و همچنین نمودارهای قیمتی و ابزارهای تحلیل متنوع
  • امنیت بسیار بالای صرافی
  • امکان انجام معاملات الگوریتمی و داشتن ربات تریدر
  • داشتن اپلیکیشن برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و آی او اس

معامله شیبا و دوج بدون حتی یک ریال کارمزد!

محبوبیت دو رمزارز دوج کوین و شیبا بر کسی پوشیده نیست و هر دو در گذشته نوسانات و افزایش‌های چشمگیری را تجربه کردند. دوج کوین توسط مدیرعامل ثروتمند تسلا یعنی ایلان ماسک پشتیبانی می‌شود و شیبا هم با چند ده برابر شدن در طی کمتر از یک سال، بسیاری را یک‌شبه پولدار کرد.

حال صرافی والکس اعلام کرده است که تا پایان تابستان از معاملات شیبا و دوج کوین هیچ کارمزدی دریافت نخواهد کرد. در واقع خرید دوج کوین با کارمزد صفر در صرافی والکس ممکن شده است و در کنار آن امکان خرید شیبا با کارمزد صفر نیز وجود دارد؛ بنابراین کاربران این صرافی می‌توانند در بازارهای دوج/ تومان و شیبا/ تومان و همچنین دوج/ تتر و شیبا/ تتر بدون پرداخت حتی یک ریال کارمزد، هر چقدر که می‌خواهند به معامله بپردازند. این قابلیت برای تمامی معاملات این رمزارزها از معاملات معمولی گرفته تا معاملات پیشرفته و معاملات ربات تریدر اعمال خواهد شد.

معاملات بدون کارمزد صرافی ارز دیجیتال والکس از 12 مردادماه آغاز شده‌اند و تا پایان شهریور ادامه خواهند داشت. زمانی ارزش خرید دوج و شیبا با کارمزد صفر مشخص می‌شود که حجم بالایی از شیبا یا دوج کوین را خریدوفروش کنید. البته اگر اهل انجام معاملات کوتاه‌مدت باشید و از این دو ارز که از نوسانات قابل‌توجهی برخوردار هستند، نوسان‌گیری کنید و تعداد معاملات شما بالا باشد، باز هم بدون کارمزد بودن معاملات سود قابل‌توجهی را برای شما به همراه خواهد داشت.

معامله شیبا و دوج بدون حتی یک ریال کارمزد!

بات معاملگر صرافی والکس

صرافی والکس یک شرکت دانش‌بنیان به شمار می‌رود و اولین صرافی در ایران بوده که موفق به ساخت یک بات معاملگر شده است. اگر شما دانش زیادی در زمینه ارزهای دیجیتال ندارید اما نمی‌خواهید ناآگاهانه دست به معامله بزنید، بات‌های والکس این امکان را برای شما فراهم کرده و اجازه می‌دهند با هر دانشی که دارید در بازار رمزارزها فعالیت کنید.

والکس؛ بهترین صرافی ارزهای دیجیتال در ایران

صرافی ارز دیجیتال والکس با داشتن بیش از پنج سال سابقه و به‌کارگیری بهترین متخصصان در ایران سعی کرده تا امکاناتی بی‌نظیر به مشتریان خود ارائه کند. همچنین با داشتن انواع لایه‌های حفاظتی، سطح جدیدی از امنیت را به بازار ارزهای دیجیتال ایران آورده است. صرافی والکس تا پایان تابستان کارمزد معامله دو رمزارز دوج و شیبا را به طور کامل برداشته است؛ چیزی که حتی در صرافی‌های بین‌المللی نیز دیده نمی‌شود. اگر قصد فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال را دارید یا می‌خواهید با نوسان‌گیری از شیبا و دوج کوین سود مناسبی کسب کنید، ما صرافی والکس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر به صفحه معامله‌ دوج و شیبا با کارمزد صفر در والکس مراجعه کنید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا