کسب و کار

بهترین مرکز بافت و پرس سیم بکسل در تهران

سیم بکسل این روزها کاربردهای بسیار متنوعی دارد که مشخصاً به دلیل ویژگی‌های به‌خصوص آن است. برای بعضی از کاربری‌ها باید سیم بکسل را در طی پروسه تخصصی تقویت کنند. عموماً برای مواقعی که نیاز است از سیم بکسل برای بلند کردن اجسام سنگین یا کشیدن آن‌ها استفاده شود، چنین تغییراتی روی آن ایجاد می‌شوند که با عنوان بافت و پرس سیم بکسل شناخته می‌شوند. اما در برخی موارد نیز از چسب سیم بکسل برای تقویت سیم بکسل استفاده می شود که در ادامه به توضیح این مورد نیز می پردازیم. قیمت پرس سیم بکسل یا قیمت بافت سیم بکسل آن‌چنان بالا نیست و برای دستیابی به نتیجه بهتر، باید از افراد مجرب و کاربلد در این زمینه کمک بگیرید.

بافت و پرس، هر یک پروسه متفاوتی دارند که درنهایت به تقویت سیم بکسل منجر می‌شوند. پرس سیم بکسل نیاز به دستگاه‌های خاصی دارد و انجام آن به‌صورت دستی بسیار زمان‌بر و البته هزینه‌بر خواهد بود، اما بافت آن کاری است که باید به کمک دست انجام شود. همین موضوع باعث شده تا بافت آن، پروسه طولانی‌ داشته باشد و هرچه سیم بکسل قطر بیشتری داشته باشد، این کار مدت‌زمان بیشتری نیاز خواهد داشت.

چرا باید از بافت و پرس سیم بکسل استفاده شود؟

موقعیت‌هایی هستند که لازم است سیم بکسل فشار یا وزن زیادی را تحمل کند. درواقع دلیل اصلی استفاده از پروسه‌هایی مانند بافت یا پرس هم همین موضوع است. برای مثال در کاربرد سیم بکسل برای تاورکرین‌ها لازم است که از پیش پروسه بافت و پرس روی آن انجام شده باشد. بافت سیم بکسل آسانسور هم می‌تواند مثال خوبی باشد؛ چراکه وزن اتاقک آن به‌علاوه سرنشینانی که سوار بر آسانسور هستند، بسیار زیاد است.

می‌توان گفت که بافت و پرس این سیم‌ها بیش‌ازپیش به کارایی‌شان افزوده است و باعث می‌شود بتوانید با اطمینان بیشتری برای مصارف سخت و دشوار از سیم بکسل استفاده کنید.

بافت سیم بکسل چگونه صورت می‌گیرد؟

از بافت سیم بکسل عمدتاً به‌عنوان یک مرحله آماده‌سازی یاد می‌شود؛ چراکه کار هنگامی تمام است که پرس سیم نیز انجام شود. امروزه دیگر از روش بافت به‌تنهایی برای تولید اسلینگ سیم بکسل استفاده نمی‌شود و باید در انتها، پرس نیز روی آن صورت گیرد.

این فرایند در کارگاه‌های تخصصی مربوط به بافت و پرس سیم بکسل انجام می‌شود. برای شروع کار باید مشخص شود که ضخامت و ابعاد موردنظر کاربر چقدر است. در ادامه باید رشته‌ها یا همان استرندها در جهتی که پیچیده شده بودند از مغزی جدا شوند. دقت کنید که در طی این پروسه نباید مفتول‌های سازنده هر استرند از هم باز شوند.

مرحله اصلی بافت اینجا شروع می‌شود که استرندهای باز شده باید به شکل تار و پود در هم بافته شوند. اساس و پایه استقامتی که سیم بکسل پس از این پروسه به دست می‌آورد، مربوط به همین بافته شدن تار و پودی آن است.

میزان مقاومت بافت سیم بکسل

برای بالا بردن قدرت و توانایی لیفتینگ سیم بکسل از بافت استفاده می‌شود. اصل کار مربوط به بافت و تماس استرندها با یکدیگر است. به‌این‌ترتیب هرچه سیم بکسل فشار و وزن بیشتری را تحمل کند، استرندها باقدرت بیشتر درهم‌تنیده می‌شوند و استحکام بالاتری خواهند داشت.

با این وجود امروزه استفاده از روش بافت طرفداران زیادی ندارد و روش‌های جایگزین برای بالا بردن دوام سیم بکسل استفاده می‌شود. پروسه سخت و زمان‌بر بافت باعث شده بود تا قیمت بافت سیم بکسل آسانسور از حد معمول بالاتر باشد و این موضوع از نظر اقتصادی برای کارفرماهای بسیار توجیه ندارد.

پرس سیم بکسل چیست؟

یکی از روش‌های جایگزین بافت سیم بکسل پرس کردن آن خواهد بود. درواقع پرس کردن یک ‌روند را شامل می‌شود که نیاز است از ابزارهای دیگری هم برای بهبود قدرت سیم بکسل در آن، استفاده شود. با کمک دستگاه پرس سیم بکسل و بوش‌ پرس سیم بکسل بلک ابزار مخصوص این کار، در زمان کوتاهی می‌توان سیم بکسل را برای انجام پروژه‌های لیفتینگ آماده کرد.

استفاده از روش پرس برای سیم‌بکسل‌های که استرندهای زیادی دارند، رایج‌تر است؛ چراکه نمی‌توان روی آن‌ها بافت انجام داد.

چسب سیم بکسل

در آماده سازی سیم بکسل به جهت لیفتینگ یک روش دیگر هم وجود دارد. که آن استفاده از چسب سیم بکسل و یا همان وایرلاک (wire luck) است. در این روش برای اتصال اجزای مورد نیاز به سیم بکسل از چسب مخصوص سیم بکسل که نیروی فوق العاده ای دارد استفاده می نمایند. در برخی موارد پیشنهاد می شود که حتماً به جای بافت و یا پرس سیم بکسل از چسب سیم بکسل استفاده نمائید.

مرکز دریافت خدمات بافت و پرس سیم بکسل در تهران

قیمت بافت سیم بکسل و قیمت پرس سیم بکسل باید با توجه ‌به طول و ضخامت سیمی که کارفرما نیاز دارد مشخص شود و نمی‌توان به‌صورت کلی یک فرمول برای آن نوشت. برای مثال قیمت بافت سیم بکسل جرثقیل به نسبت بافت سیم بکسل آسانسور بسیار بیشتر است؛ چراکه طول و ضخامت سیم‌ها کاملاً متفاوت هستند.

ارائه ‌دهنده خدمات بافت و پرس سیم بکسل بلک ابزار در شهر تهران می‌تواند این امور را در تخصصی‌ترین حالت و البته با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه انجام دهد. بنابراین دیگر نگرانی برای پیدا کردن کارگاهی که پرس سیم بکسل در تهران را انجام دهد نخواهید داشت. دقت کنید که استاندارد بافت و پرس سیم بکسل شامل موارد خاص و پیچیده‌ای است و برای انجام صحیح آن نیاز به کمک افراد متخصص خواهد بود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا