کسب و کار

به خواسته هایتان یک شبه برسید

راز رسیدن به موفقیت این است که با خود واقعی‌تان در ارتباط باشید و در عین حال، خواسته های بیشتری داشته باشید. برای رسیدن به موفقیت، فقط شاد بودن کافی نیست، بلکه باید سطح توقعات خودتان را نیز بالا ببرید.

فروش بطری شیشه ای

برخی افراد فکر می کنند که این نوع ظروف هیچگونه تاثیر و فایده ای ندارد به همین دلیل آن را خریداری نخواهند کرد که تقریبا برای مجموعه ما این مسئله بی اهمیت خواهد بود زیرا بطری کوچک شیشه ای در تمام منازل کشور کاربرد دارد و اگر افرادی معتقدند این محصول بی فایده می باشد حتما دلیل خاص خود را دارند که ما از آن بی خبر می باشیم. بهتر است بدانید امروزه در اکثر منازل درون کشور از بطری شیشه جار استفاده خواهد شد که همین موضوع سبب شده تا فروش بطری شیشه ای، شیشه ها نسبت به گذشته با افزایش بسیار زیادی روبرو باشد.

سویق جو دوسر

یکی از بیماریهای شایع امروزه نارسایی کبد می باشد که با مصرف سویق جو دوسر و سویق سنجد می توان آن را درمان نموده و همچنین از کبد چرب جلوگیری کنید. بیماری قلبی در اثر بالا رفتن چربی LDL اتفاق افتاده و پزشکان مصرف این غله ی پر خاصیت را به همه افرادی که در معرض بیماریهای قلبی هستند توصیه می کنند که باید به صورت پخت از آن استفاده کنید و از لعاب آن می توانید برای سفید شدن پوست به عنوان ماسک استفاده کنید.

صابون مراغه اصل

امروزه برای رعایت بهداشت پوست و مو استفاده از شامپوها و صابون ها متداول است. صابون مراغه اصل یکی از صابون هایی است که از هیچ گونه مواد شیمیایی در آن استفاده نمی شود و فرآیند تولید آن به شکل ماشینی نیست.

صابون مراغه اصل

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا