بورس

بورس سبزپوش شد/ اقبال سهامداران به بانکی‌ها

شاخص کل بورس اوراق بهادار با افزایش ۳۶۹۷۰ واحدی معادل ۲.۲۵ درصد، به یک میلیون و ۶۸۰ هزار و ۶۸۴ واحد رسید.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرنگار ایبِنا، امروز (دوشنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱)، تالار شیشه‌ای شاهد روند صعودی شاخص‌های منتخب بود. به گونه‌ای که شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۸۴۰۳ واحدی، به رقم ۳۸۲ هزار و ۲۸ واحد رسید.

شاخص کل هم وزن نیز با افزایش ۱۵۴۹۸ واحدی، عدد ۵۲۰ هزار و ۴۰۳ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش ۹۲۲۱ واحدی به رقم ۳۰۹ هزار و ۶۵۵ واحد رسید.

همچنین شاخص سهام آزاد شناور ۴۵۹۲۹ واحد افزایش را رقم زد و به سطح ۲ میلیون و ۱۸۳ هزار و ۹۹۸ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با ۲۹۲۰۲ واحد افزایش به رقم یک میلیون و ۲۷۲ هزار واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز با ۶۷۸۶۴ واحد کاهش همراه بود و عدد ۳ میلیون و ۲۵۴ هزار و ۱۳۷ واحد را به نمایش گذاشت.

تقویت شاخص کل بورس در کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد
تقویت شاخص کل بورس در کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد

روند بازار امروز نشان می دهد در دومین روز کاری هفته، نمادهای گروه بانک ها و موسسات اعتباری با صف خرید همراه بوده است؛ به گونه ای که نمادهای متعلق به بانک هایی همچون ملت، صادرات، پاسارگاد و تجارت بیشترین سوددهی را به ثبت رسانده اند.


روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا