بورس

بورس بار دیگر افت کرد

روند بازار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: بازار سرمایه همانند روز گذشته شاهد افزایش عرضه و در مقابل صف‌های فروش بود .

 امروز دوشنبه (۱۲ آبان ماه) بازار سرمایه همانند روز گذشته شاهد افزایش عرضه و در مقابل کاهش و افت قیمت ها بود .

جدول عرضه و تقاضا در بورس

///

جدول عرضه و تقاضا در فرابورس

///

در گروه فلزات اساسی نماد فولاد در قیمت ۱۲۰۴ تومان قرار دارد. فملی با افت ۴ درصد مواجه است. ذوب با افت ۱ درصد در قیمت ۴۶۰ تومان داد و ستد می‌شود.

در جریان معاملات پر عرضه گروه بانکی نماد وبملت با افت ۲ درصد مواجه و در قیمت ۴۶۰ تومان دنبال می‌شود. وبصادر با افت تقاضا در کف قیمت قرار گرفت.

در گروه خودرویی‌ها نماد خودرو به گردونه معاملات باز می‌گردد. خساپا در قیمت ۲۳۹ تومان در محدوده صفر تابلو دنبال می‌شود. خگستر با از گذر از حجم بیش از ۴۴ میلیون سهم مجددا در کف قیمت روزانه با صف فروش مواجه شد. قطعه سازها همچنان با صفوف فروش مواجهند.

در گروه محصولات شیمیایی نماد پترول در قیمت ۱۱۵۹ تومان قرار دارد. شگویا، فارس، شیران، اکثر نمادها با افزایش عرضه در محدوده منفی کامل دنبال می‌شوند. آریا در قیمت ۱۵۳۰۰ در حال داد و ستد است.

افت شاخص بورس

افت ۱۵هزار واحدی نماگر بورس در ۱۰ دقیقه آغازین معاملات امروز

شاخص کل بورس تهران در ساعت ۹:۱۰ در ارتفاع یک میلیون و ۲۶۴هزار واحد قرار گرفته است.

خاهن، کحافظ و وپاسار بیش‌ترین تأثیر مثبت و نمادهای فارس، فولاد و فملی بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

کچاد به مدار مثبت بازگشت و تا ۱۵۲۲ تومان پیشروی داشت.

فلزات اساسی نیز امروز معاملات خود را پر عرضه آغاز کردند. فولاد٬ فملی٬ فاسمین٬ کویر٬ فباهنر٬ فلوله٬ کیمیا٬ فولاژ٬ وتوکا٬ فولای٬ فسرب٬ فرآور و فزرین فشار فروش را تجربه می‌کنند. فپنتا فنورد فباهنر با افزایش تقاضا همراه اند. فولاد٬ فملی٬ ذوب٬ فخوز و کاوه نیز متعادل و با گرایشی منفی معامله می‌شوند.

سیتا مثبت شد.

فراورده‌های نفتی نیز پر عرضه داد و ستد می‌شوند. شپنا٬ شبندر٬ شتران٬ شبریز٬ شپاس و شراز نمادهای منفی گروه اند. شرانل مثبت و متعادل گروه است. شبهرن٬ شنفت و شسپا نیز متعادل و با گرایشی منفی معامله می‌شوند.

در ساعت ۹:۳۰ شاهد افزایش نسبی تقاضا در بازار بودیم.

بانکی‌ها نیز معاملاتی نوسانی را تجربه می‌کنند. دی وکار سمایه نمادهای پر عرضه‌ی گروه اند. وبملت٬ ونوین٬ وپاسار٬ وپست و وسالت مثبت و متعادل معامله می‌شوند. وبصادر٬ وپارس و وسینا نیز معاملاتی متعادل با گرایشی منفی را تجربه می‌کنند.

در گروه خودرویی‌ها نماد خپارس با گذر از حجم بیش از ۴۰ میلیون سهم در مدار مثبت قرار گرفت.

در گروه محصولات شیمیایی نوری با رشد نزدیک به ۴ درصد قیمت همراه شد.

در معدنی‌ها کچاد با رشد ۱ درصد در حال داد و ستد است.

آریا با افزایش تقاضا به مدار مثبت رسید.دارا یکم با رشد ۱ درصد در قیمت ۱۹۲۹۰ تومان در حال داد و ستد است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا