اقتصادی

بیتکوین مقاومت ۵۵ هزار دلاری را هم شکست

قیمت هر بیتکوین با افزایش نزدیک به ۱۰ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته از مقاومت ۵۵ هزار دلار عبور کرد و ایتریوم نیز مقاومت ۲۰۰۰ دلاری را شکست.

به گزارش روند بازار به نقل ازپایگاه خبری بااقتصاد، بیتکوین در ادامه روند افزایش قیمت خود در ۲۴ ساعت گذشته با رشد نزدیک به ۱۰ درصدی مقاومت ۵۵ هزار دلار عبور کرد و در حال پیشروی به سمت نقطه ۶۰ هزار دلاری است. اکنون هر بیت‌کوین در بازار با قیمت ۵۵ هزار و ۷۶۱ دلار معامله می‌شود. ارزش معاملات بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۷۵ میلیارد دلار بوده و کل ارزش بازار بیت‌کوین نیز از ۱۰۰۰ میلیارد دلار عبور کرد.

ایتریوم دیگر رمز ارز محبوب سرمایه‌گذاران در این بازه زمانی با رشد بیش از ۶ درصدی از مرزهای ۲۰۰۰ دلار گذشته و اکنون به قیمت ۲۰۲۳ دلار معامله می‌شود. ارزش معاملات ۲۴ ساعت گذشته ایتریوم نزدیک ۳۸ میلیارد دلار و کل ارزش بازار این ارز دیجیتال ۲۳۳ میلیارد دلار است.

ریپل نیز با افزایش قیمت روبرو شد و با رشد بیش از ۷ درصدی به ۵۶ سنت رسید. در ۲۴ ساعت گذشته ارزش بازار ریپل نزدیک ۷ میلیارد دلار و کل ارزش بازار این رمز ارز اکنون ۵۶ میلیارد دلار است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا