اقتصادی

بیت‌کوین پرواز کرد / پیش‌بینی بیت‌کوین ۱۵۰ هزار دلاری

بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۶ درصد رشد کرده و حالا در محدوده ۴۳ هزار دلار معامله می‌شود. بیت‌کوین در ادامه چه می‌شود؟

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، با صعود بیت‌کوین به محدوده ۴۳ هزار دلار بار دیگر سناریوهای صعودی برای این ارز دیجیتال مطرح شده است.

نیکولاس مرتن، تحلیلگر ارزهای دیجیتال عقیده دارد بیت‌کوین تا ۶۰ هزار دلار رشد می‌کند. این تحلیلگر عقیده دارد اگر بیت‌کوین بتواند بالای ۵۰ هزار دلار تثبیت شود احتمالا حرکت تا ۶۰ هزار دلار ادامه دارد.

بیت‌کوین در یک سال گذشته دو بار تلاش کرده تا کانال ۶۰ هزار دلار را بشکند اما موفق نبوده است. کارشناسان عقیده دارند بیت‌کوین به دلیل تحریم‌های روسیه رشد کرده است و احتمال رشد تا ۶۰ هزار دلار در میان‌مدت وجود دارد.

نیکلاس مرتن عقیده دارد اگر بیت‌کوین سقف تاریخی خود را پشت سر بگذارد می‌تواند تا ۱۵۰ هزار دلار رشد کند. پیش‌بینی بیت‌کوین ۱۵۰ هزار دلار تا پایان سال است.

تکنیکال

در نمودار چهار ساعته اندیکاتور مکدی در محدوده ۳۸ هزار دلار سیگنال صعودی صادر کرده است و به نظر می‌رسد این سیگنال هنوز پابرجاست.

شاخص مقاومت نسبی در محدوده اشباع خرید قرار دارد و این سیگنالی صعودی برای بازار است.

بیت‌کوین یک مقاومت در محدوده ۴۵ تا ۴۶ هزار دلار دارد و مقاومت بعدی این ارز محدوده ۵۰ تا ۵۲ هزار دلار است. اگر محدوده ۵۲ هزار دلار را پشت سر بگذارد احتمال رشد تا ۶۰ هزار دلار وجود دارد.

تحریم‌های روسیه و جنگ این کشور با اوکراین تقاضا در این دو کشور برای ارزهای دیجیتال افزایش داده و برخی از کارشناسان عقیده دارند رشد بیت‌کوین به این دو دلیل است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا