اقتصادی

بیت کوین ۱۵ درصد کاهش یافت

قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته با افت بیش از ۱۵ درصدی حدود ۱۱ هزار دلار از ارزش خود را از دست داده و به ۴۶ هزار دلار سقوط کرده است.

به گزارش روند بازار به نقل از پایگاه خبری بااقتصاد، ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته شاهد افت سنگین قیمت‌ها شدند و تقریبا اکثر ارزهای دیجیتال محبوب سرمایه‌گذاران یک دست قرمز شده‌اند و اکنون فاز اصلاحی سنگینی را تجربه می‌کنند.

قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته با افت نزدیک به ۱۵ درصدی به ۴۶ هزار دلار رسیده است. ارزش معاملات ۲۴ ساعت گذشته این ارز دیجیتال حدود ۱۱۵ میلیارد دلار و کل ارزش بازار بیت‌کوین از ۱ تریلیون دلار نیز پایین‌تر آمد و به ۸۷۰ میلیارد دلار رسید.

ایتریوم دیگر ارز دیجیتال محبوب سرمایه‌گذاران با افت نزدیک به ۱۸ درصدی به ۱۴۷۵ دلار رسید. ارزش معاملات ۲۴ ساعت گذشته ایتریوم حدود ۶۰ میلیارد دلار و کل ارزش بازار این رمز ارز به ۱۶۷ میلیارد دلار کاهش یافته است.

ریپل نیز از این افت شدید قیمت در امان نماند و قیمت هر ریپل با کاهش ۲۲ درصدی به ۴۴ سنت رسید. ارزش معاملات ۲۴ ساعت گذشته ریپل ۱۴ میلیارد دلار و کل ارزش بازار این ارز محبوب دیجیتال نیز ۴۴ میلیارد دلار بوده است.

طی روزهای اخیر اظهار نظر منفی برخی از سرمایه‌گذاران بزرگ از جمله بیل گیتس و ایلان ماسک باعث بدبینی نسبت به این ارزهای دیجیتال شده است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا