اقتصادی

بیت‌کوین دوباره ۴۰ هزار دلار را پس گرفت

بیت‌کوین در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴ درصد رشد کرد و حالا در محدوده ۴۰ هزار دلار معامله می‌شود.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، دیروز بیت‌کوین تا ۳۹ هزار دلار ریزش کرد و پیش‌بینی می‌شد که ریزش تا ۳۷ هزار دلار ادامه داشته باشد اما تقاضا افزایش یافت و بیت‌کوین دوباره به کانال ۴۰ هزار دلار برگشت. براساس داده‌های گلس‌نود در هفته گذشته حدود ۱۰۰ میلیون دلار بیت‌کوین فروخته شده اما براساس داده‌های کلمنته در یک ماه گذشته نهنگ‌ها بیت‌کوین زیادی خریدند.

بازار رمزارزها در جریان معاملات شب گذشته دوباره سبز شد و به بالای ۴۰ هزار دلار بازگشت. اکثر ارزهای دیجیتال در جریان معاملات شب گذشته روندی صعودی داشتند.

بازار به کانال ۴۰ هزار دلار بازگشت اما هنوز روند صعودی بازار شروع نشده است. کارشناسان عقیده دارند بازار در صورتی صعودی می‌شود که بیت‌کوین بالای ۴۷ هزار دلار تثبیت شود. کارشناسان براساس داده‌ می‌گویند: روانشناسی بازار در رسانه‌های مختلف نشان می‌دهد که کسانی که بیت‌کوین دارند به هیچ وجه قصد فروش این ارز را ندارند. موج عرضه در بازار از سمت صرافی‌ها و به دلیل ناامنی بازار در میان‌مدت است.

اگرچه بیت‌کوین به بالای ۴۰ هزار دلار بازگشته اما هنوز نمی‌توان گفت که بازار روندی صعودی دارد. بازار فعلا با ابهامات زیادی از جمله نرخ بهره آمریکا روبه‌رو است اما به نظر می‌رسد این موضوع زمانی که بیت‌کوین از ۴۶ هزار دلار ریزش کرد پیشخور شد.

بارها تکرار شد که بازار نوسان دارد و در بسیاری از موارد قابل پیش‌بینی نیست. همین دیشب همه متغییرها و کارشناسان ادعا می‌کردند بیت‌کوین تا ۳۷ هزار دلار ریزش می‌کند اما بیت‌کوین دوباره برگشت. اما همه کارشناسان و اندیکاتورها در بلندمدت یک چیز می‌گویند. همه معتقدند بیت‌کوین در بلندمدت رشد زیادی می‌کند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا