اقتصادی

بیت ‌کوین مرز ۵۰ هزار دلار را رد کرد

بیت ‌کوین مرز ۵۰ هزار دلار را شکست. قیمت بیت‌ کوین با رشد بیش از ۳ درصدی در معاملات ۲۴ ساعت گذشته توانست از مرز ۵۰ هزار دلار نیز عبور کند.

به گزارش روند بازار به نقل از پایگاه خبری بااقتصاد، قیمت بیت‌کوین در معاملات ۲۴ ساعت گذشته توانست با رشد بیش از ۳ درصدی مقاومت ۵۰ هزار دلاری را بشکند.

اکنون هر بیت‌کوین در بازار با قیمت ۵۰ هزار و ۶۲۸ دلار معامله می‌شود و ارزش معاملات روزانه این ارز دیجیتال بیش از ۶۱ میلیارد دلار است. کل ارزش بازار بیت‌کوین اکنون در آستانه ۱۰۰۰ میلیارد دلار قرار گرفته و تنها نزدیک به ۶۰ میلیارد دلار با این نقطه فاصله دارد.

چندی پیش شرکت «تسلا موتورز» از خرید ۱.۵ میلیارد دلار بیت‌کوین خبر داد و اعلام کرد از این به بعد این شرکت در قبال فروش خودرو ارزهای دیجیتال را نیز پذیرش خواهد کرد. همچنین اعلام شد این شرکت قصد دارد ۶۰۰ میلیون دلار دیگر بیت‌کوین خریداری کند که باعث افزایش تقاضا برای این ارز دیجیتال و رشد قیمتی قابل ملاحظه آن در هفته‌های اخیر شده است.

با گذشت زمان شرکت‌های بیشترین وارد بازار حوزه ارزهای دیجیتال می‌شوند و حتی برخی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری نیز بخشی از دارایی‌های تحت مدیریت خود را به سرمایه‌گذاری در این حوزه اختصاص داده‌اند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا