ورزش

فوری: بیرانوند می‌خواهد برابر رونالدو بازی کند

شماره یک پرسپولیس هرچند کاری سختی برای بازگشت به تمرینات سنگین و حضور مقابل رونالدو و النصر دارد، اما به نظر می‌رسد هیچ چیز غیرممکنی هم در این مسیر وجود ندارد.

به گزارش روند بازار به نقل از “ورزش سه”، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان شماره یک و ملی‌پوش پرسپولیس که در دقایق ابتدایی دیدار مقابل بلغارستان دچار مصدومیت کشیدگی شد و از زمین تعویض شد، شانس کمی برای بازی مقابل النصر پیش رو دارد اما نمی‌خواهد درصدهای کم باقی مانده برای حضور در این جدال تاریخی را از دست بدهد.

گلر پرسپولیس که با اعلام کادرپزشکی بین دو تا سه هفته باید دور از میادین کار را دنبال کند، نمی‌خواهد دومین تقابل خود با کریس رونالدو را به سادگی از دست بدهد و بر همین اساس طی روزهای اخیر و در بازگشت دوباره به ایران، تمرینات و برنامه آماده‌سازی فشرده‌ای را پشت سر گذاشته است.

بیرانوند که نظرات کادرپزشکی را در خصوص مراحل بازسازی و آمادگی بازگشت را دنبال می‌کند، این روزها طی ساعات فشرده زیر تمرینات آماده‌سازی کار را دنبال می‌کند. شماره یک پرسپولیس در آخرین اقدام خود برای بازگشت زودهنگام به تمرینات این تیم و شانس رسیدن به بازی با النصر اکنون زیر نظر پزشک و دستگاه‌های فیزیوتراپی و … کار را دنبال می‌کند. شماره یک سرخ‌ها در آخرین اقدام خود زیر نظر کادرپزشکی کار با دستگاه بازسازی بافت و عضله را دنبال می‌کند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا