اقتصادی

بیشترین حجم معاملات بازار به خساپا رسید

نماد خساپا از گروه خودرو امروز توانست با جابجایی بیش از ۸۹۶ میلیون سهم به ارزش بیش از ۱۹۳ میلیارد تومان بیشترین حجم معاملات بازار را از آن خود کند.

به گزارش پایگاه خبری روند بازار به نقل از بااقتصاد، نماد خساپا از گروه خودرو امروز توانست با جابجایی بیش از ۸۹۶ میلیون سهم به ارزش بیش از ۱۹۳ میلیارد تومان بیشترین حجم معاملات بازار را از آن خود کند.

بررسی جریان ورود و خروج نقدینگی در این نماد نشان می‌دهد که میانگین خرید هر کد حقیقی (۱۱۷۷۰ کد) ۱۵ میلیون تومان و میانگین فروش هر کد حقیقی (۸۹۲۷ کد) ۲۱ میلیون تومان بوده است. برآیند نقدینگی این نماد نشان می‌دهد که حقیقی‌ها بیش از ۱۱ میلیارد تومان از این نماد خارج کرده‌اند.

بعد از خساپا نمادهای خودرو، وتجارت و خگستر به ترتیب با جابجایی بیش از ۸۰۶، ۴۰۵ و ۲۹۶ میلیون سهم بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص دادند.

منبع
پایگاه خبری بااقتصاد

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا